Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overswitchen van abbo (KPN->Vodafone)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader wil zijn abbonement van KPN op zeggen, vanwege regelmatig slecht bereik en nu overstappen op Vodafone.

Het contract loopt in Februari of Maart af en heeft een opzeggingstermijn van 2-3maanden geloof ik.

Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken zonder het nummer te verliezen ?

Gewoon een VODAFONE abbo aanschaffen en dan nummerportering doen ? Of hoeveel maanden betaal ik dan dubbel ? Want volgens mijn weten wordt het KPN dan door VODAFONE opgezegd.

Verwijderd

Topicstarter
No one ?

• skr
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 21:04

skr

jawel,

NU direct vodafone aanvragen, dan moet je vanaf het moment van aanvragen van nummer portering 3 maanden wachten.

Je kan ook het gedeelte na afloop contract en de daadwerklijke nummer portering afkopen, maar daar krijg je uiteraard GEEN belminuten voor terug.

Hierbij hoop ik u voldoende geinformeerd te hebben B) B)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

http://www.vodafone.nl/4_...d=89&actionid=347&cnid=93

Je abonnement loopt niet dubbel maar gaat pas in op het moment dat het nummer geporteerd wordt. Als je nu een nieuw contract aanvraagt bij Vodafone met nummerbehoud dan gaat je opzegtermijn in werking bij KPN, dat betekent dat vanaf dat moment het die 2-3 maanden (ik weet niet uit m'n hoofd wat de exacte termijn is) gaan tellen, en na dat moment je nummer vrij komt voor portering.

Verwijderd

Topicstarter
Thx, ff nalezen nog een keer bij Vodafone en dan switchen