Toon posts:

[2KAS] Login + VNCViewer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een server gemaakt binnen het netwerk. Nu heb ik VNCViewer gedownload waarmee ik de server kan besturen vanaf mijn eigen PC. Het werkt perfect alleen als ik wil aanmelden moet ik op CTRL + ALT + DEL drukken, als ik dat doe vanaf mijn PC via VNCViewer doet hij dat niet.

Ik heb dus iets nodig dat ervoor zorgt dat ik niet meer op CTRL + ALT + DEL hoef te drukken als ik inlog op mijn server (MS WIN2000 Advanced Server).

Ik heb niks kunnen vinden met de search

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Rechts klik eens bovenop de balk van VNCViewer, daar staat 'send CTRL-ALT-DEL'. Tevens kan je het uitschakelen in een policy, ik zal hem even opzoeken :)

Als het goed is staat deze policy ook op de server:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20296/full.jpg

Ik gok dat het deze is:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/20297/full.jpg

en anders moet je even de andere security policies (Domain Policy en Domain Controller Policy zijn voor zover ik zie de enige met deze optie) doorlopen op die optie :)

[ Voor 67% gewijzigd door G33rt op 02-01-2004 19:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 02 januari 2004 @ 19:20:
Rechts klik eens bovenop de balk van VNCViewer, daar staat 'send CTRL-ALT-DEL'. Tevens kan je het uitschakelen in een policy, ik zal hem even opzoeken :)

Als het goed is staat deze policy ook op de server:

[afbeelding]

Ik gok dat het deze is:

[afbeelding]

en anders moet je even de andere security policies (Domain Policy en Domain Controller Policy zijn voor zover ik zie de enige met deze optie) doorlopen op die optie :)
Ah thx man _/-\o_
Kmoest gewoon wat verder kijken dan m'n neus lang was :z

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In het verleden ben ik overgestapt van VNC op Dameware Mini Remote Control tool. Werkt beter IMHO , ik zou het eens proberen als ik jou was.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Erger nog de meeste mensen gebruiken daarvoor remote terminal services, dat zit standaard al ingebouwd in windows server.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 23:05:
Erger nog de meeste mensen gebruiken daarvoor remote terminal services, dat zit standaard al ingebouwd in windows server.
Graag wel in Windows Server 2000 geinstalleerd als Administrative mode en niet in application mode dan.. anders kan je licenties in gaan voeren. Dameware heeft nog veel meer voordelen als remote registry instellingen wijzigen etc etc..

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gunner schreef op 02 januari 2004 @ 19:30:
In het verleden ben ik overgestapt van VNC op Dameware Mini Remote Control tool. Werkt beter IMHO , ik zou het eens proberen als ik jou was.
VNC is gratis; DameWare Mini Remote Control kost volgens mij minstens 79 EUR.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 03-01-2004 00:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
Gunner schreef op 02 januari 2004 @ 19:30:
En op school eenmaal geïnstalleerd door je "vriendelijke" klasgenoten :? (terwijl je er totaal niet om vroeg) krijg je het er vrijwel NIET AF. :r ;)
Het koste mij althans een hoop moeite:
- processen beëindigen
- services beëindigen
- herstarten
- bepaalde bestanden verwijderen

Maw: ik was niet ech blij met Dameware ;)
RealVNC (WinVNC heet tegenwoordig zo) vind ik veel makkelijkere te installeren en te verwijderen.

Ik kan je alleen geen ongelijkgeven wat de functionaliteit van Dameware betreft: je kan er idd vrij veel mee :)
Pagina: 1