Toon posts:

DHTML probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
Ik heb een probleempje, ik heb ergens van internet een standaard menu afgeplukt.
Het menu moet zeg maar op 1 plek blijven staan, en je moet de coordinaten ingeven, maar als je nu met een andere resolutie de site bekijkt of het schempje kleiner maakt, dan staat het menu ergens anders. Weten jullie hoe je het menu op een vaste plek kan zetten?
Hier zie je de site
spam

Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Mijn msn adres is spam

Groeten,
Jesper

[ Voor 9% gewijzigd door whoami op 02-01-2004 19:13 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - De "quickstart"
***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

Deze topic hoort dus in Webdesign & Graphics. Maar aangezien je topicstart erg summier is, zal hij daar ook gelijk op slot gaan. Lees eerst even [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] door voor je er een topic opent
Mijn msn adres is ...
als je persoonlijke hulp verwacht dat niet via dit forum loopt moet je ook niet hier posten

[ Voor 2% gewijzigd door whoami op 02-01-2004 19:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Hoi, welkom in P&W. :)

(D)HTML is iets wat echter niet in P&W thuishoort; clientside-stuff hoort thuis in Webdesign & Graphics.
Ik zou dit topic kunnen moven, maar er zijn bepaalde dingen die mij daarvan weerhouden:

In de DevSchuur bieden we geen ondersteuning voor scripts die door anderen geschrevn werden, je mailt dus best even de maker van dat menu, hij zal je misschien meer kunnen vertellen. Hij weet nl. het best hoe dat script in elkaar zit.
Daarnaast is dit topic gewoon een 'debug het script en pas ff aan voor mij'. Dat is ook iets wat we hier niet echt wensen. We willen dat men als topicstarter zelf even de moeite gaat doen om tot een oplossing te komen, en dat je hier iets vraagt als je er zelf niet meer uit komt.
Misschien kan je ook even dit en dit topic doorlezen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.