Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Gebruik altijd grabit en dan zie je die file niet meer.
Als je newsbin pro gebruikt heb je de optie op dit uit of aan te zetten.
Als je newsbin pro gebruikt heb je de optie op dit uit of aan te zetten.
Ik gebruik Xnews ook. Hoe staan je storage-opties? Over alternatieven kunnen de verschillende binaries-lurkers je ongetwijfeld beter adviseren. Overigens past dit MI beter in SA
Verwijderd
dit [rml][ Discussie] Usenet clients & hun features[/rml] is een recent topic over diverse newsreaders, staat vast wel iets voor de TS in
Discussies of vragen over specifieke programma's kunnen beter in SA.
I&T -> SA
I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Bedankt (ook voor die link naar die andere thread -discussie), erg interessant.Wokschotel schreef op 02 januari 2004 @ 18:30:
Ik gebruik Xnews ook. Hoe staan je storage-opties? Over alternatieven kunnen de verschillende binaries-lurkers je ongetwijfeld beter adviseren. Overigens past dit MI beter in SA
Ondertussen heb ik GrabIt geprobeerd. Resultaat: hij download geen nieuwsgroepen, dus ik sluit 'm netjes af, crasht het programma. Dan hoef je bij mij niet aan te komen kakken met GrabIt, die is dus bij deze afgeserveerd.
Vervolgens Newsbin Pro geprobeerd, maar ook daar kan ik niet binnen een kwartier aan wennen, dus wil ik toch weer naar Xnews.
Ik heb bij Storage (in Xnews setup) "Use default (no automatic setting)" staan. Is that good or bad? Wat heb jij daar?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Pagina: 1