ik heb hier een asus ipanel deluxe met infrarood en een avertv studio kaart met infrarood ontvanger en afstandsbediening. ik heb me al heel veel uigeleefd met verschillende afstandsbedieningen en heb geprobeerd om dat asus kastje als ontvanger te gebruiken en ook de ontvanger van de tv kaart. ik wil namelijk winamp kunnen besturen.
en het lukt niet, de tvkaart ontvanger wil helemaal niet (had ik al verwacht)
het grootste probleem is het openen van de poort (asus *com2 ), het is 1 keer gelukt, maar toen zag geen enkel progje activiteit van wat voor afstandsbediening in het huis dan ook. allebei de ontvangers werken wel waarvoor ze bedoeld zijn, dus dat is het probleem niet.
toch heb ik sterk het vermoeden dat het moet kunnen, wie kan mij helpen?
floris
geez... voordat ik op refresh had kunnen klikken was hij al van de frontpage verdwenen.. het gaat hier echt snel met die topics!
en het lukt niet, de tvkaart ontvanger wil helemaal niet (had ik al verwacht)
het grootste probleem is het openen van de poort (asus *com2 ), het is 1 keer gelukt, maar toen zag geen enkel progje activiteit van wat voor afstandsbediening in het huis dan ook. allebei de ontvangers werken wel waarvoor ze bedoeld zijn, dus dat is het probleem niet.
toch heb ik sterk het vermoeden dat het moet kunnen, wie kan mij helpen?
floris
geez... voordat ik op refresh had kunnen klikken was hij al van de frontpage verdwenen.. het gaat hier echt snel met die topics!
[ Voor 8% gewijzigd door powerflux op 02-01-2004 17:38 ]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.