asus ipanel met winamp

Pagina: 1
Acties:

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 02:44

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
ik heb hier een asus ipanel deluxe met infrarood en een avertv studio kaart met infrarood ontvanger en afstandsbediening. ik heb me al heel veel uigeleefd met verschillende afstandsbedieningen en heb geprobeerd om dat asus kastje als ontvanger te gebruiken en ook de ontvanger van de tv kaart. ik wil namelijk winamp kunnen besturen.

en het lukt niet, de tvkaart ontvanger wil helemaal niet (had ik al verwacht)
het grootste probleem is het openen van de poort (asus *com2 ), het is 1 keer gelukt, maar toen zag geen enkel progje activiteit van wat voor afstandsbediening in het huis dan ook. allebei de ontvangers werken wel waarvoor ze bedoeld zijn, dus dat is het probleem niet.

toch heb ik sterk het vermoeden dat het moet kunnen, wie kan mij helpen?

floris

geez... voordat ik op refresh had kunnen klikken was hij al van de frontpage verdwenen.. het gaat hier echt snel met die topics!

[ Voor 8% gewijzigd door powerflux op 02-01-2004 17:38 ]

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
ben nu een stuk verder dankzij een geweldig irda topic.. alleen voor dit probleem

Could not open comport: Windows denied access.
Make sure you set the COM-port correct.
After that, press Apply to try initialization again.

Once initialized correctly you can setup your keys.
[OK]

heb ik geen oplossing kunnen vinden..

iemand een idee?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Het lukt wel degelijk hoor Powerflux. Ik weet niet welke thread jij hebt gelezen over IrDA maar mocht het zo zijn dat het deze is ? [rml][ IrDA] Computer bedienen met afstandsbediening toch mogelijk[/rml]/

Hier ben ik ook mee aan de slag gegaan, werkt allemaal goed, tot het punt dat ze met uICE gaan gooien. Dat werkt niet icm met Ipanel Deluxe. Ik heb hiervoor het programma Miriam gebruikt icm een Philips universele afstandsbediening die ik ingesteld had als Sony.

Ik weet niet overigens niet hoe je je BIOS hebt ingesteld, maar dat was bij mijn Asus mobo ook wel belangrijk, weet niet meer helemaal precies hoe ik hem had ingesteld, maar mocht je nog vragen hebben, ik hou dit wel even in de gaten

[ Voor 20% gewijzigd door Red op 02-01-2004 18:45 ]

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
het was dat forum, geweldig ding - bedankt, nu ben ik heel ver gevorderd, ik heb nog maar 1 probleem: welke afstandsbediening ik in het huis ook pak (jvc, aiwa, grundig, avertv) miriam en uice zien elke knop als dezelfde (240), bij elke afstandsbediening. bij de grundig komt er soms ene nulletje doorheen.

floris

hoe stel je dan een philips in als een sony? en kan dat ook met de grundig (die is over)?

k heb trouwens een a7v333 mammabord.

[ Voor 33% gewijzigd door powerflux op 03-01-2004 11:25 ]

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
*kick*

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Niet kicken binnen 24h dus! Dit is al de 2e keer dat je dat doet (en dat je ervoor gewaarschuwd wordt). We blijven niet vriendelijk aan de gang..

[ Voor 37% gewijzigd door Pollewob op 03-01-2004 16:07 ]

• Red

Red

Blue

Ik heb gewoon een universele philips afstandsbediening hier liggen die je door middel van codes kan laten werken op Sony apparatuur. Icm met Miriam werktte dit perfect op een Ipanel Deluxe

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
weet je ook wat dat is, dat al die merken en al die knoppen worden gezien als eentje? of dat aan mijn pc ligt of dat dat inderdaad kan kloppen dat die ab;s niet willen?

[ Voor 11% gewijzigd door powerflux op 03-01-2004 18:19 ]

• Red

Red

Blue

Lijkt me dat het aan die afstandsbedieningen ligt, had ik nl. ook (met 4 verschillende AB's) ......

• powerflux

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

Topicstarter
gelukkig.. nu op zoek naar een sony. veel dank voor de hulp!

floris

Pagina: 1