Toon posts:

standaard startpagina Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit lijkt misschien een hele domme vraag, maar ik snap het niet...

Als startpagina heb ik bij de installatie van IE Google ingevoerd. Lange tijd was dit ook mijn standaard startpagina.
Plotseling geeft ie nu als standaard startpagina aan http://www.lookfor.cc/index.php?
En telkens als ik dit weer terugzet naar Google, verandert ie zelf toch weer in lookfor.cc
Hoe kan dit en hoe kom ik ervan af?
Ik heb al Ad-aware laten draaien, cookies verwijderd enz enz maar die rotpagina blijft zichzelf steeds weer opdringen. :(

Wie helpt?

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-08 16:15

KRASH

Juist ja...

Spy-ware denk ik, download eens Ad-Aware of spybot.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 10:11

Korakal

Up up up!

Hoi pansje, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op de policy die hier geldt, namelijk dat er van je verwacht wordt dat je zelf wat moeite doet om je probleem op te lossen.
Als je in het juiste forum voor deze vraag (namelijk Software Algemeen) had gekeken, dan had je in de FAQ daar een link naar de volgende how-to gevonden: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]
Dit is namelijk gewoon typisch een gevalletje van adware.

Wil je de volgende keer voordat je een topic opent zelf even rondkijken/zoeken, de search kan je vaak een heel eind wijzer maken. Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

Dit topic is gesloten.