Ik zou bij m'n zus op kamers ff internet aansluiten(breda). Maar dat is niet helemaal gelukt. Na het neerleggen van alle kabels, die getest zijn en goed zijn ben ik de router gaan instellen. Een edimax br6104 (van mycom). PPPoE dan dus de gebruikersnaam en ww. Dit zou volgens mij moeten werken, maar dit deed hij niet .
Dus maar via de wizard, en can cable kiezen, en dan de gebruiker invullen. Dit deed hij ook niet, maar dat klopt eigenlijk wel.
Kabels vervangen die tussen de com21 en router zit, ik kan nl gewoon op de router. Als internet op de pc zit waar hij orgineel op is aangesloten werkt hij meteen.
Het MAC adres heb ik in de router gezet, zowel degene die de netwerkkaart heeft, als die je van de PPPoE krijgt.(die heb ik dus van die pc af gehaald). Maar hij werkt niet, hij zegt doodleuk. PPPoE disconected.
Het netwerk werkt wel.
Firmware versie is 2.59.
pc's winxp
Dus maar via de wizard, en can cable kiezen, en dan de gebruiker invullen. Dit deed hij ook niet, maar dat klopt eigenlijk wel.
Kabels vervangen die tussen de com21 en router zit, ik kan nl gewoon op de router. Als internet op de pc zit waar hij orgineel op is aangesloten werkt hij meteen.
Het MAC adres heb ik in de router gezet, zowel degene die de netwerkkaart heeft, als die je van de PPPoE krijgt.(die heb ik dus van die pc af gehaald). Maar hij werkt niet, hij zegt doodleuk. PPPoE disconected.
Het netwerk werkt wel.
Firmware versie is 2.59.
pc's winxp
[ Voor 3% gewijzigd door Kevinp op 02-01-2004 17:42 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.