Welke Camera voor 200-300

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Supersinga
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik ben niet de eerste met een dergelijke vraag. En als je denkt: "zucht daar heb je er weer eentje", dan kan ik daar inkomen, maar na zoeken op dit forum ben ik toch nog niet genoeg overtuigd.

Ik heb 200 a 300 euro voor een digitale camera alleen (extra geheugen/batterijen/laders enz niet bij dat bedrag in). Ik neig nu naar de Canon A70 (rond 300 euro), met aardig wat mogelijkheden. Of ik kan een camera kopen met misschien dan minder mogelijkheden, maar meer MPtjes, zoals de Kodak 4530 (zo'n 300 euro, al begrijp ik van Flits flits, de 5MP van deze camera zeker niet beter is dan 4MP en dat de kleuren niet echt natuurlijk zijn). Het irritante is dat ik van een camera eigenlijk teveel verlang voor die prijs, hoge resolutie, meeste instellingen zelf kunnen doen, natuurgetrouwe kleuren, enz. Ik weet het niet meer. Nu kan ik natuurlijk ook voor een zuigmerk gaan, zoals de sponsor van ons aller Jos Verstappen, ben je niet zoveel geld kwijt, maar heb je (op papier) wel veel features per euro. Of gewoon een niet-canon, maar wel bekend merk, kopen scheelt meteen al zo'n 50 euro. Of bijvoorbeeld de Fujifilm Finepix S3000 (rond 300 euro, alleen iso 100.. hmmm), die 6x optisch kan zoomen. Help me...toch maar de A70?

Hartelijk dank!

Singa

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-02 15:33

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Had je dit topic niet gevonden?

Welke dig. camera tussen 250 en 500 €?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Om de ranges van prijzen te beperken is er al zo'n topic:

Welke dig. camera tussen 250 en 500 €?

Lijkt me dat dat wel voldoende is, anders komen hier in FG binnenkort 20 topics te staan met 'digicam 100-200' of 'digicam 200-300' enzovoort. Dus kijk rond in dat topic of er wat van je gading tussen zit ;) Voortaan dus even rondkijken voordat je een dergelijk topic opent, aangezien er al 1tje bestaat, slechts 8 topics hieronder :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.