Toon posts:

poorten openzetten E-Tech Router

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerder deze dag een topic geplaatst en ook een paar reacties van jullie gekregen. Ik heb gedaan wat gezegd werd en de desbetreffende poorten opengezet (tenminste dat denk ik).
Toch heb ik nog steeds een "low ID" bij eMule, dwz dat er toch iets niet in orde is met mijn router.

Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen???

Bij voorbaat dank,

greetz from da south :*)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Dat doe je in het config menu van je router.

(ip 10.0.0.2 oid)

En dan bij:
Configuration;
Virtual Server.

En dan hier iets invullen:

Use the following form to add special port range that you want to be opened for your special application, below fields "End port" range must >= "Start port", And Must "1= < Port < =65535"

en/of

Use the following form to add special port that you want to be opened for your special application. And Must "1= < Port <= 65535"

De poorten voor emule:
http://www.emule-project....m=show_topic&topic_id=122.

Ofwel ZOEK ZOEK ZOEK :)

[ Voor 27% gewijzigd door Hoyden op 02-01-2004 17:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
thanks!! alleen de link werkt niet :'(

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-08 22:40
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 17:12:
thanks!! alleen de link werkt niet :'(
De links is erg traag of werkt niet altijd.
Check anders deze, die opende redelijk snel.
http://www.emule-project.net/faq/ports.htm

Verwijderd

Topicstarter
die link werkte wel.

ik heb ook de poorten nu "opengezet" en toch heb ik nog steeds een low ID bij eMule!

???? 8)7 ????

Hoe kan dit nou?

ik snap er de ballen van........

Verwijderd

Topicstarter
ID Public Port Private Port Port Type Host IP Address
1 4662 4662 TCP mijn IP adres
2 4672 4672 UDP mijn IP adres
3 4661 4661 TCP mijn IP adres
4 4665 4665 UDP mijn IP adres
5 4711 4711 TCP mijn IP adres

Dit staat er nu overigens. En nog steeds Low ID

????

pfffff........

Verwijderd

Sanderhummel, je hebt in twee topics al zo'n beetje alle waarden op GoT genegeerd, ik zou het zeer waarderen als je voordat je enthousiast verdergaat eens kennis neemt van de werkwijze op GoT. Men opent geen topics nadat de vorige gesloten is, men kickt zijn topic niet binnen 40 minuten en men laat zien zelf ook moeite te doen.

Je hebt nu twee topics waarin je eigenlijk gewoon 0,0 eigen initiatief toont. Je geeft niet aan te weten wat je moet doen en pas als iemand het stap voor stap uitlegt kom je zover dat je een aantal dingen in je router hebt. Maar zelf troubleshooten kan je ook niet.

Ik vind het niet leuk je zo te moeten behandelen, maar het signaal van je eerste slotje was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Bij deze dan: we willen dat je eerst leest hoe er op GoT vragen gesteld kunnen worden voordat je die vragen ook daadwerkelijk stelt. Met andere woorden: Registratievoorwaarden en faq

Doe ons nou een plezier en lees dat stukje nou eens :) Dan zie je dat we willen dat je zelf gaat zoeken op Google naar pagina's waar dit soort problemen behandeld worden.

Je krijgt nog één kans. Ga zelf lekker op zoek en probeer verder te komen. Als je een nieuw topic opent wil ik zien dat je een aantal dingen zélf geprobeerd hebt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.