Sanderhummel, je hebt in twee topics al zo'n beetje alle waarden op GoT genegeerd, ik zou het zeer waarderen als je voordat je enthousiast verdergaat eens kennis neemt van de werkwijze op GoT. Men opent geen topics nadat de vorige gesloten is, men kickt zijn topic niet binnen 40 minuten en men laat zien zelf ook moeite te doen.
Je hebt nu twee topics waarin je eigenlijk gewoon 0,0 eigen initiatief toont. Je geeft niet aan te weten wat je moet doen en pas als iemand het stap voor stap uitlegt kom je zover dat je een aantal dingen in je router hebt. Maar zelf troubleshooten kan je ook niet.
Ik vind het niet leuk je zo te moeten behandelen, maar het signaal van je eerste slotje was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Bij deze dan:
we willen dat je eerst leest hoe er op GoT vragen gesteld kunnen worden voordat je die vragen ook daadwerkelijk stelt. Met andere woorden:
Registratievoorwaarden en faq
Doe ons nou een plezier en lees dat stukje nou eens

Dan zie je dat we willen dat je
zelf gaat zoeken op Google naar pagina's waar dit soort problemen behandeld worden.
Je krijgt nog één kans. Ga zelf lekker op zoek en probeer verder te komen. Als je een nieuw topic opent wil ik zien dat je een aantal dingen zélf geprobeerd hebt.