Toon posts:

Unrealtournament hapert ineens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb al veel fora doorgespit maar wordt er tot nu toe niks wijzer op.
Mijn probleem:
Vorige week draaide mijn ut nog lekker en ineens na een lan game te hebben opgestart merk ik dat het verschrikkelijk hapert. Online / Offline maakt niet meer uit.
Ik heb alle mogelijke drivers geinstalled, (chipset, video, etc,etc) UT zelfs opnieuw geinstalled maar niks helpt. Coolers draaien allemaal lekker en verder wordt niks extreem warm ofzo.

Mijn specs:
P4 2,5Ghz
Geforce Ti4800 op 8x
Asus P4s-8x
512MB

Wie heeft enig idee?

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-01 13:52

grep

meer begrep...

Aangezien je UT opnieuw installed hebt, lijkt me dat UT dus niet het probleem is. Even voor alle duidelijkheid: heb je met andere games/progs dit haper-probleem niet?

Verwijderd

Topicstarter
Net even Ut2003 geplayed en die doet het wel goed....Dus ik denk dt het toch ergens aan UT ligt. Heb user.ini wel terug gezet en paar dingen in unrealtournament.ini toegevoegd, alleen dat laaste weet ik zeker dat het daar niet aan ligt. Mapvote en 2 serverpackages ed.

Verwijderd

-> SPV

Heb je al geprobeerd om UT in OpenGL te spelen, of als je nu al OpenGL draait, het in Direct3D te testen?

Om OpenGL in UT te krijgen moet je eerst wat downloaden, ik weet alleen niet zo snel waar maar dat kan je met de search vinden omdat het vaker is langsgekomen :)

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Met de 436 patch heb ik geen problemen in OpenGL. Moet gewoon werken dus!

ik heb een GeForce4 Ti4200.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 16:54:
-> SPV

Heb je al geprobeerd om UT in OpenGL te spelen, of als je nu al OpenGL draait, het in Direct3D te testen?

Om OpenGL in UT te krijgen moet je eerst wat downloaden, ik weet alleen niet zo snel waar maar dat kan je met de search vinden omdat het vaker is langsgekomen :)
sorry voor et verkeerde forum, ff over het hoofd gezien. Ik zal de game eens opstarten onder opengl, toch blijft het vreemd dat hij eerst wel vloeiend draaide onder direct3d en nu ineens niet meer....

nee heb de patch inmiddels geinstalled maar het maakt geen verschil.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 17:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
geef het op, heb usb, mous, video, scsi en alles opnieuw geinstalled....
ik ga voor een complete reinstall van windows
Pagina: 1