PM niet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Dit is eigenlijk geen bug report en ook geen feature request, maar toch.
Ik hobbel hier nu een paar weekjes rond en soms is het handig om een andere user een private message te sturen, zoals in veel andere forum software wel mogelijk is. Ik heb deze feature nergens kunnen vinden, heb ik niet goed gezocht, of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 09:29

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Gewone gebruikers kunnen geen PM's sturen. Alleen mods/admins hebben die mogelijkheid.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kunt elkaar emailen / ICQ`n mits dat adres van de gebruiker er staat.
En anders is het niet mogelijk om elkaar te PM`n. Teminste niet in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

-Skyhawk- schreef op 02 januari 2004 @ 16:44:
Je kunt elkaar emailen / ICQ`n mits dat adres van de gebruiker er staat.
En anders is het niet mogelijk om elkaar te PM`n. Teminste niet in dit forum.
kan wel met React alleen is hier op GoT uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Erkens schreef op 02 januari 2004 @ 16:58:
[...]

En wel omdat niet te controleren is wat men elkaar voor berichten toestuurt. Op deze manier zou het erg makkelijk zijn om warez e.d. uit te wisselen en zou T.net op den duur gezeur met de stichting Brein/BSA kunnen krijgen omdat dit forum als een verkapt uitwisselforum gebruikt wordt.

En daarnaast hebben de meeste users wel MSN en/of ICQ (of minimaal een e-mailadres), dus het is in principe een overbodige feature.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Erkens schreef op 02 januari 2004 @ 16:58:
[...]

inderdaad mede om te illegaliteit, maar ik denk dat DB-ruimte en extra load ook wel meespeelt, als 90k users ineens berichten private mogen sturen gaat dat veel sneller dan een post maken, zeker omdat mensen er grapjes mee gaan lopen maken enzo :)

dit is slechts speculatief

[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 02-01-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Niet dat het uitmaakt maar voor zover ik weet zit deze functionaliteit niet in React.

Zie: http://www.react.nl/index.php?PageID=14

[ Voor 8% gewijzigd door Brakkie op 02-01-2004 21:32 ]

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Brakkie schreef op 02 januari 2004 @ 21:31:
[...]

Niet dat het uitmaakt maar voor zover ik weet zit deze functionaliteit niet in React.

Zie: http://www.react.nl/index.php?PageID=14
volgens Erkens zn topics wel, zie o.a. [rml]Kees in "[ feat]Private messages"[/rml] :)

[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 02-01-2004 21:54 . Reden: o.a. toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Uit vertrouwelijke bron (mijn zusje@webpiraat :X) heb ik vernomen dat PM nog niet mogelijk is met de huidige react versie; maar dat dit wel vanaf versie 2.0 mogelijk is :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ferdo schreef op 02 januari 2004 @ 17:11:
[...]

En wel omdat niet te controleren is wat men elkaar voor berichten toestuurt. Op deze manier zou het erg makkelijk zijn om warez e.d. uit te wisselen en zou T.net op den duur gezeur met de stichting Brein/BSA kunnen krijgen omdat dit forum als een verkapt uitwisselforum gebruikt wordt.

En daarnaast hebben de meeste users wel MSN en/of ICQ (of minimaal een e-mailadres), dus het is in principe een overbodige feature.
Mja sorry dat ik er effe tussen kom, maar ik vind dat wel een hele vage reden. Ook al zou dat zo zijn, dan zou dat voor een organisatie als Bruma/Strema ook niet te controleren zijn. Sterker nog, dan zou Microsoft ook allang gezeur moeten hebben omdat er via MSN wel degelijk warez uitgewisseld wordt :o

Dit kan toch niet de reden zijn? Load lijkt me een stuk logischer :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dual-zip schreef op 02 januari 2004 @ 22:45:
[...]

Mja sorry dat ik er effe tussen kom, maar ik vind dat wel een hele vage reden. Ook al zou dat zo zijn, dan zou dat voor een organisatie als Bruma/Strema ook niet te controleren zijn. Sterker nog, dan zou Microsoft ook allang gezeur moeten hebben omdat er via MSN wel degelijk warez uitgewisseld wordt :o

Dit kan toch niet de reden zijn? Load lijkt me een stuk logischer :)
mja, het is misschien niet te controleren, maar je krijgt daardoor wel dat er meer mensen zich gaan reggen juist voor die "warez" gok ik, en die zullen dan ook geregeld een helpdesk vraag stellen hier ergens waar ook niemand op zit te wachten verwacht ik. Dus ik denk dat het activeren van zo'n functie geen positief effect zal hebben op dit forumpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Duracell schreef op 02 januari 2004 @ 16:43:
Gewone gebruikers kunnen geen PM's sturen. Alleen mods/admins hebben die mogelijkheid.
PM is een enge afkorting ;).

Je hebt 2 smaken:

PushMessage -> mod only en zal altijd mod only blijven
PrivateMessage -> niet in react/uitgeschakeld en zal niet snel worden ingeschakeld denk ik :)

2 keer dezelfde afkorting, maar de TS'er heeft het over de 2de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Bedankt voor de uitgebreide antwoorden, er zitten toch meer overwegingen achter dan ik verwacht had. Topic kan wat mij betreft dicht/gewist/verplaatst. Misschien iets voor in een FAQ ?

[ Voor 16% gewijzigd door Henk007 op 03-01-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

crisp

Devver

Pixelated

Henk007 schreef op 03 januari 2004 @ 10:45:
Bedankt voor de uitgebreide antwoorden, er zitten toch meer overwegingen achter dan ik verwacht had. Topic kan wat mij betreft dicht/gewist/verplaatst. Misschien iets voor in een FAQ ?
Ik ben aan het nadenken over een FAQ met een overzicht van alle features en hoe ze precies werken. Een stukje over features die al dan niet met reden ontbreken / uitgeschakeld zijn hoort daar natuurlijk ook bij :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
crisp schreef op 03 januari 2004 @ 13:23:
[...]

Ik ben aan het nadenken over een FAQ met een overzicht van alle features en hoe ze precies werken. Een stukje over features die al dan niet met reden ontbreken / uitgeschakeld zijn hoort daar natuurlijk ook bij :)
If you need any help.. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.