Club3D Radeon 9700Pro Tv-Out Probleem

Pagina: 1
Acties:

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:37
Hallo,

Ik heb een vaag probleem met de Tv-out van m`n Videokaart.

Ik wouw laatst een filmpje kijke op de tv dus kabeltje naar tv en in de instellingen tv-out aan zetten maar kreeg heel even beeld en toen was er niets meer |:(
P.s. Gebruik Composite uit en dan naar Composite In voor in de Tv.

Terwijl ik de vorige dag bijna de hele dag films heb zitten kijke })
en ik heb in tussen tijd niets aan de instellingen veranderd. :'(

Zo snel als ik het kon zien was het beeld heel donker en sommige kleuren waren juist weer heel vel. :? Toen heb ik een Scart stekker gebruikt staat ook op het Got TV-out Faq, Maar die had het precies het zelfde beeld |:(

Ik dacht zal wel aan de drivers liggen. 3.10 draaide er dus ben ik terug gegaan naar 3.7 en heb de drivers met Driver Cleaner 2.0 geuninstalled.
Maar dat hielp ook niets :(

Maar er is nog een ding }:O Als ik het stekkertje van de Tv-out uit de Vidkaart heb dan geeft hij in windows nog wel steeds aan dat ik tussen de Monitor en de Tv kan schakelen 8)7

Heb ook nog geprobeerd de Oude Vidkaart m`n G-Force2 er in te doen en daarna weer de 9700Pro er in steken maar dat hielp ook helemaal niets

Zouden jullie misschien weten wat het probleem kan zijn?

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
weet je zeker dat hij op het goede formaat staat? PAL/NTSC/SECAM etc :)

en mayby dat het aan je kabeltje licht, probeer is een andere kabel te gebruiken..

[ Voor 38% gewijzigd door naps op 02-01-2004 16:58 ]

• HiDNN
jah dat weet ik wel zeker want dat heb ik nooit veranderd ;)

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Hoe heb je alles ingesteld? Geef eens wat meer info, we zijn Jomanda niet ;)

Koekie?

• HiDNN
Hoe ingesteld? Heb gewoon de 3.7 Catalyst Drivers geinstalld en de Uitgang van de Tv staat op:
Region: Netherlands :+
Format: PAL B

En verders staat alles op default

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Als dingen het heel even doen, en daarna stilvallen heeft dat soms met een stroomsurge te maken. Het kan dus gewoon zijn dat je tv-out kapot is gegaan. Ik kan me hier wel iets bij indenken, als je gebruik maakt van een geaard stopcontact. Je tv heeft namelijk een andere aarde (via de kabel), en de plek waar die aarde en je pc aarde elkaar voor het eerst ontmoeten is in je tv-out.

Losstaand zou ik in dit geval proberen om van iemand een kaart met tv-out te lenen, of jou kaart bij iemand anders uit proberen. Als alles het eerst deed, en nu niet meer dan (zonder dat er iets veranderd is) dan duidt het meestal op een hardware fout. Probeer m.b.v. eliminatie de fout op te sporen.

• HiDNN
Maar hoe kan dat dan als hij constant aangeeft dat ik de vidkaart op en tv heb aangesloten terwijl ik dat helemaal niet heb of geeft ie dat aan omdat hij stuk is?
:?

• HiDNN
had de tv terug gestuurd maar nu is m`n beeld nog steeds heel donker dus :(

Weet iemand van jullie waar het dan wel aan kan liggen :?

Zal de vidkaart wel zijn denk
Pagina: 1