Hallo,
Ik heb een vaag probleem met de Tv-out van m`n Videokaart.
Ik wouw laatst een filmpje kijke op de tv dus kabeltje naar tv en in de instellingen tv-out aan zetten maar kreeg heel even beeld en toen was er niets meer
P.s. Gebruik Composite uit en dan naar Composite In voor in de Tv.
Terwijl ik de vorige dag bijna de hele dag films heb zitten kijke
en ik heb in tussen tijd niets aan de instellingen veranderd.
Zo snel als ik het kon zien was het beeld heel donker en sommige kleuren waren juist weer heel vel.
Toen heb ik een Scart stekker gebruikt staat ook op het Got TV-out Faq, Maar die had het precies het zelfde beeld
Ik dacht zal wel aan de drivers liggen. 3.10 draaide er dus ben ik terug gegaan naar 3.7 en heb de drivers met Driver Cleaner 2.0 geuninstalled.
Maar dat hielp ook niets
Maar er is nog een ding
Als ik het stekkertje van de Tv-out uit de Vidkaart heb dan geeft hij in windows nog wel steeds aan dat ik tussen de Monitor en de Tv kan schakelen
Heb ook nog geprobeerd de Oude Vidkaart m`n G-Force2 er in te doen en daarna weer de 9700Pro er in steken maar dat hielp ook helemaal niets
Zouden jullie misschien weten wat het probleem kan zijn?
Ik heb een vaag probleem met de Tv-out van m`n Videokaart.
Ik wouw laatst een filmpje kijke op de tv dus kabeltje naar tv en in de instellingen tv-out aan zetten maar kreeg heel even beeld en toen was er niets meer
P.s. Gebruik Composite uit en dan naar Composite In voor in de Tv.
Terwijl ik de vorige dag bijna de hele dag films heb zitten kijke
en ik heb in tussen tijd niets aan de instellingen veranderd.
Zo snel als ik het kon zien was het beeld heel donker en sommige kleuren waren juist weer heel vel.
Ik dacht zal wel aan de drivers liggen. 3.10 draaide er dus ben ik terug gegaan naar 3.7 en heb de drivers met Driver Cleaner 2.0 geuninstalled.
Maar dat hielp ook niets
Maar er is nog een ding
Heb ook nog geprobeerd de Oude Vidkaart m`n G-Force2 er in te doen en daarna weer de 9700Pro er in steken maar dat hielp ook helemaal niets
Zouden jullie misschien weten wat het probleem kan zijn?