Toon posts:

Logitech Extreme 3d Pro molt zichzelf door te spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu na ongeveer 3 maanden heb ik mijn X3d stuk gespeeld.
De duimknop on the left side, een knop ergens bovenop en de ronde direction
die naar beneden wijst zijn alledrie stuk.

Het is een hele fijne joystick en gekocht bij de makro (geen bon). :X

Ik heb hem dus maar zelf opengeschroeft en kwam het volgende tegen.
Een losgeknapt draadje van een interne connector.
Gelijk gekeken hoe het komt en ja hoor .. gewoon door de stick helemaal naar links te trekken. Er komt dan spanning te staan op de draad (inwendig) en heeft zo de draad uit een interne connector getrokken. 8)7

Misschien zijn er meerdere die dit hebben meegemaakt.
Ik kwam er achter toen ineens mijn missiles op waren in BF terwijl ze er duidelijk in zaten.

hier een plaatje dan snap je het:
Afbeeldingslocatie: http://maus.homeip.net/images/x3d.jpg

Verwijderd

plaatje werkt niet...

Verwijderd

Topicstarter
me server lag plat.. (was ik mee bezig: cooldrive inbouwen .. stom he)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 09:28

Super_ik

haklust!

nou, draaitje verlengt en vast gesoldeerd?
dan => bedantk voor de tip :)
anders => mischien een ideetje dat te doen dan :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
ga ik doen .. en dat zal moeten helpen..
logitech heeft blijkbaar de speling op de draad niet groot genoeg gehouden.

Verwijderd

Topicstarter
dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 16:50 . Reden: dp ]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:01

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, blijkbaar iets waar ik rekening mee moet gaan houden... heb sinds vorige week namelijk ook een Extreme 3D Pro, maar het loont dus de moeite even te checken of mijn joystick dit probleem ook heeft.

Als dat zo is kan ik zelf de draden wel verlengen. Maar het hoort overduidelijk niet dat de koper zelf z'n apparatuur moet aanpassen om schade te voorkomen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
ik weet niet of dit ook voor joysticks geld, maar van logitech krijg je op muizen en toetsenborden standaard 5 jaar garantie, en als die binnen de garantie tijd kapot gaat kun je ze gewoon mailen en dan moet je je serial number doorgeven en moet je een onderdeel van de joystick sturen en krijg je een nieuwe toegestuurd.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:01

Wildfire

Joy to the world!

kenny89 schreef op 03 januari 2004 @ 12:05:
ik weet niet of dit ook voor joysticks geld, maar van logitech krijg je op muizen en toetsenborden standaard 5 jaar garantie, en als die binnen de garantie tijd kapot gaat kun je ze gewoon mailen en dan moet je je serial number doorgeven en moet je een onderdeel van de joystick sturen en krijg je een nieuwe toegestuurd.
Voor een nieuwe joystick lijkt me deze procedure niet echt handig. Gewoon naar de winkel en meteen een nieuwe krijgen, het geleverde product moet gewoon goed zijn.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem bij de makro gekocht.. Die retouneren geen electronica staat er

Verwijderd

Ik heb mijn logitech extrme 3d pro nu ook een paar maanden en dit is mijn tweede.
Nu merk ik dat na flink spelen, de hele calibatie naar de kl*te is.
Dit is eenvoudig te controleren in XP, maar hoe kan ik mijn joystick weer calibreren?

De originele software (de bijgeleverde cd) instaleren werkt niet omdat die een error geeft en daarbij... om nou na elk potje spelen die software opnieuw te instaleren...

Heeft iemand een idee hoe en misschien waarmee ik mijn brakke Logitech weer een beetje ok kan maken?
Pagina: 1