Toon posts:

Novell beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt, google en op de Novell site gekeken, maar kan geen fatsoenlijk artikel vinden over de beveiliging van Novell Netware, het liefst over 3.12, maar ik wil wat dingen weten over hoe de beveiling wordt opgezet en de structuur ervan enz. Heeft iemand een intressant linkje ?

ik zocht eigenlijk een stuk echt specifiek over de beveiliging, maar als jij zegt dat het hier ook instaat vind ik het wel, bedankt

met beveiligin bedoel ik hoe bepaalde rechten op de systemen toegevoegd worden, of juist geblockt. Hoe de bestanden op de server beschermt worden, hoe dit verschilt met bijv. windows, enz.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 16:21 ]

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Definieer 'beveiliging' :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Searched the web for novell security. Results 1 - 10 of about 1,280,000. Search took 0.27 seconds.
Het lijkt me sterk dat daar niks interessants tussenzit, bijvoorbeeld ook de link die zwelgje al geeft. Zonder specifieke vragen wordt het een beetje een vaag topic, en die concrete vragen die je stelt, moeten volgens mij eenvoudig zelf gevonden worden. Verder zou het handig zijn, als je reageert op iemans post, dat in een 'reply' te doen, of op zn minst edit-tags, zodat duidelijk is dat het een reactie is op iemand anders :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21
Kortom, met zo'n topicstart wordt het dus 3x niks.

Eerst zelf een beetje zoeken wordt wel verwacht, en je maakt mij niet wijs (zie de link in de 1ste reply) dat hier niks over te vinden is.

Op slot.

Dit topic is gesloten.