Toon posts:

[wlan] repeater + sitecom wl_018

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er repeaters zijn die wel op alle accespoints werken.

Ik heb namelijk een sitecom wireless network broadband home station (de wl-018). Maar omdat deze op zolder staat en beneden het signaal zeer slecht is, heb ik van sitecom een accespoint/repeater gekocht. Maar deze repeat alleen indentiek accespoints. Dus daar heb ik geen klap aan. Begrijp niet dat Sitecom de wl-018 niet compatibel gemaakt heeft (de repeater functie dan) met de accespoint (en andersom).

Is er van een ander merk wel een repeater die werkt met de wl-018?

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik weet natuurlijk niet of het specifiek zo is bij de WL-018 maar ik heb de voorganger hiervan (het vierkante doosje) en daar heb ik een 54Mbits accesspoint van sitecom opgeknald en dat werkte na een avondje klussen gewoon zoals het hoort. Weet je zeker dat al je settings goed zijn (want daar is Sitecom *niet* zo goed in qua documentatie)

ff gezocht: [rml][ Accesspoint] Sitecom WL105B wordt niet gevonden.[/rml]/

[ Voor 10% gewijzigd door Toink op 02-01-2004 15:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Toink schreef op 02 januari 2004 @ 15:35:
Ik weet natuurlijk niet of het specifiek zo is bij de WL-018 maar ik heb de voorganger hiervan (het vierkante doosje) en daar heb ik een 54Mbits accesspoint van sitecom opgeknald en dat werkte na een avondje klussen gewoon zoals het hoort. Weet je zeker dat al je settings goed zijn (want daar is Sitecom *niet* zo goed in qua documentatie)

ff gezocht: [rml][ Accesspoint] Sitecom WL105B wordt niet gevonden.[/rml]/
Als Accespoint doet hij het wel (de wl-013). Dan vindt hij gewoon de Wl-018. Maar ik wil juist zijn repeater functie gebruiken, om het signaal te versterken van de (wl-018). En dat doet hij niet. Ik heb daar ook contact mee over gehad met sitecom zelf. Maar nu hoop ik dus dat er een ander merk wel repeaters heeft die meer kan repeaten dan alleen identieke accespoints/repeaters.

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel.

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat is mij bij de WL105B ook nooit gelukt...... dus dan kan ik je helaas niet verder helpen. Mocht je hierop iets vinden dan lees ik 't graag in dit topic want dat is voor mij wellicht alsnog interessant.