[RC5-72] workunits van 2de PC tellen niet??

Pagina: 1
Acties:

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Topicstarter
ik heb dus 2 PC's: m'n PC thuis (snelste en verbonden met internet), en m'n PC op m'n studentenkamer (traagst en geen internet)
wat heb ik dus gedaan voor dit semester: ik heb in september 1000 pakketjes gedownd op m'n thuisPC. deze (buff-in/out) heb ik via een CD-RW gekopieerd en meegenomen op m'n kot. in de kerstvakantie had m'n PC daar 814 pakketjes voltooid, en heb ik die buffers terug op CD-RW gezet en meegenomen naar huis.
ondertussen heb ik op m'n PC thuis ook 1000 pakketjes gedownd om te voltooien, en toen ik met m'n CD thuis kwam waren er daarvan al een 900-tal van klaar.

deze vakantie heb ik dus eerst de pakketjes van m'n thuisPC laten voltooien. Deze heb ik dan in een subdir gezet, en dan heb ik de pakketjes van m'n KotPC in m'n DNETC dir gekopieerd en de rest van de 186 pakketjes voltooid.

toen dat klaar was, pauseerde ik de client, deed een flush. sloot de client af, kopieerde de andere 1000 pakketjes, en startte client en flushte opnieuw.

de dag nadien echter bleken er slechts 1000 van de 2000 mee te tellen in m'n stats... wat is er dus misgegaan???

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• bigbakkus
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2009

bigbakkus

Moehoehoe

heb je nadat je de buff-in.rc5 gekopieerd had, deze weggehaald uit je internet pc, en even een neue voorraad gehaald ? anders heb je 2 keer hetzelfde gedaan ... das wel jammer

edit
ik zie dat je een neue voorraad hebt gehaald.. niet toch per ongeluk de verkeerde meegenomen ? tip : doe een cut ipv een copy..

[ Voor 29% gewijzigd door bigbakkus op 02-01-2004 15:32 ]

vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member

Verwijderd

zijn ze wel daadwerkelijk geflushd :?

de enige juiste methode om dit soort dingen te doen is door gebruik te maken van de -import switch dus :

dnetc -import bestandsnaamvandepackets

heb je het op die manier gedaan ?

• MadMan81
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:23
Waarschijnlijk zijn jou blokjes weer opnieuw uitgegeven omdat je ze al sinds september hebt (dat is meer dan 3 maanden). Als de dan door andere geflushed worden dan worden jou blokjes aangezien voor dupes! Zonde..

Kan ook zijn dat ze gewoon nog niet verwerkt zijn, dan komen ze morgen wel..

Cupra Born

Verwijderd

Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, omdat er dan hoogstwaarschijnlijk wel een deel van aan was gekomen.

Ik vermoed dat je inderdaad op beide PC's dezelfde buffer hebt gecrunched. Dubbelen worden niet meegeteld, dus dan klopt je aantal.

Als je op beide PC's de koe een logfile hebt laten aanmaken, dan zou je nog kunnen kijken of dezelfde bloknummers voorbij komen.

Buffers knip en plak ik dan ook altijd, en kopieer ze nooit om dit soort dingen te voorkomen.

Spijtig, maar volgende keer beter :)

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 16:28:
Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, omdat er dan hoogstwaarschijnlijk wel een deel van aan was gekomen.

Ik vermoed dat je inderdaad op beide PC's dezelfde buffer hebt gecrunched. Dubbelen worden niet meegeteld, dus dan klopt je aantal.

Als je op beide PC's de koe een logfile hebt laten aanmaken, dan zou je nog kunnen kijken of dezelfde bloknummers voorbij komen.

Buffers knip en plak ik dan ook altijd, en kopieer ze nooit om dit soort dingen te voorkomen.

Spijtig, maar volgende keer beter :)
ik heb zeker niet dezelfde buffers gecrunched... daar ben ik 100% zeker van...

het kan wel zijn dat er idd 3 maanden gepasseerd zijn... hoewel ik dan denk dat er geen van de 2000 pakketjes zou aanvaard zijn aangezien ik ze allemaal op dezelfde dag heb gedownd...

ik denk dat het eerder bij het verzenden zal zijn misgelopen??

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

als je ze op cdrom hebt kun je ze altijd een 2e keer proberen te flushen denk ik

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• H!GHGuY
  • Niet online

H!GHGuY

Topicstarter
heb ik al gedaan... en ze komen er nog niet bij :(
probleem is dat ik de buffers van de thuisPC niet meer heb :(

[ Voor 39% gewijzigd door H!GHGuY op 03-01-2004 12:24 ]

Pagina: 1