Toon posts:

Abnormal Program Termination bij CoD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb deze game geleeched op een lan party, waar ie overigens perfect werkte, maar nu sinds kort krijg ik constant de error: Abnormal Program Termination...

ik run op een 500mhz met 327sdram en 64mb geforce mx400...

nogmaals: hij deed et goed, dus ik denk nie dat et aan de hardware ligt?

hoe los ik dit op?

Verwijderd

als eerste, knap dat je CoD op een 500 mhz speelt.

Als tweede, hier ligt waarschijnlijk het probleem ook. Aangezien je het op een lan party speelde, neem ik aan dat je de multiplayer speelt. Thuis, dit neem ik dan allemaal maar aan, speel je zeker ook singleplayer. Dit vergt meer cpu kracht. Kan ook aan liggen dat je over internet speelt.

Niet het geval? Speel je thuis toch over LAN en heb je last van het probleem. Draaide er op de lan party misschien een dedicated server (een extra computer die als server dient)? Deze neemt namelijk ook veel rekenkracht van afzonderlijke co puters over.

Dit waren alleen mijn eerste ideeën, dus als ik het fout heb, post gewoon nog een reply en dan zien we verder,

DA King, Mark

Verwijderd

Topicstarter
nou, er runde geen dedicated, et werdt namelijk niet bijzonder veel gespeeld, een gast draaide het gewoon vanaf zijn pc (wel een goede)

ik speel btw ook alleen maar online nu, gewoon op een cracked server enzo

Verwijderd

ik heb effe de minimum aanbevolen systeemvereisten voor je opgezocht, misschien wordt het dan duidelijker voor je.

1. Minimum System Requirements

- 3D Hardware Accelerator Card required - 100% DirectX® 9.0b compatible 32MB hardware T&L-capable video card and latest drivers
- Pentium® III 600MHz or Athlon® 600MHz processor or higher for systems with Windows® 98/me - Pentium® III 700MHz or Athlon® 700MHz processor or higher for systems with Windows® 2000/XP
- English version of Microsoft® Windows® 98/ME/2000/XP
- 128MB of RAM
- 8x CD-ROM drive (1200 K/sec sustained transfer rate) and latest drivers
- 1.4GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for Windows® 98/me swap file, 600MB for Windows® 2000/XP swap file)
- 100% DirectX® 9.0b compatible 16-bit sound card and latest drivers
- 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
- DirectX® 9.0b (included)

Heb je dit allemaal wel? Effe schjecke is altijd handig

Verwijderd

oja, als je een wat oudere video kaart hebt, kan het zijn dat tie niet werkt met de nieuwste directx die je voor CoD nodig hebt, nl 9.0b

DA King, Mark

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een geforce 2 mx400, zou moeten werken met dx 9.0b, en dat over de processor snelheid, ja, daar zou het aan KUNNEN liggen, ik vindt t alleen raar dat i knu pas deze error heb, maar ik ga binnenkort toch nieuwe cpu kopen enzo, mobo heb ik al...

mods of admins kunnen deze topic closen

thx anyway @ markdking!
Pagina: 1