Duidelijke topic titel niet?
Oftewel...Zit weer enorm te klooien met datums (wordt wel erg verwarrend als ik het data noem he).
Voor een uren management programma bereken ik per dag het aantal uren en laat deze op het scherm zien. Dit gebeurt met een SQL query
$i = de week waar we inzitten,
$Year = het huidige jaar
$j = itereert van 0 tot 6
Dit werkt allemaal prachtig met normale weken, maar laat nu net week 1 in 2 jaren zitten...
Hierdoor krijg ik alleen resultaten van donderdag en vrijdag.
Opzich wel logisch, omdat het jaar 2004 is en geen resultaten opleverd voor week 1 en dag 0.
Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel op kan lossen?
Oftewel...Zit weer enorm te klooien met datums (wordt wel erg verwarrend als ik het data noem he).
Voor een uren management programma bereken ik per dag het aantal uren en laat deze op het scherm zien. Dit gebeurt met een SQL query
PHP:
1
2
3
4
5
| $sql = "SELECT SUM(Hours), MAX(Reject) AS Reject, MAX(Pending) AS Pending, MAX(SignedByEmpID) AS Signed, MAX(HardCopy) AS Hardcopy, MAX(Imported) AS Imported FROM History WHERE "; $sql.= "EmpID = ".$UserID; $sql.= " AND WEEK(Date,1) = ".$i; $sql.= " AND YEAR(Date) = ".$Year; $sql.= " AND WEEKDAY(Date) = ".$j; |
$i = de week waar we inzitten,
$Year = het huidige jaar
$j = itereert van 0 tot 6
Dit werkt allemaal prachtig met normale weken, maar laat nu net week 1 in 2 jaren zitten...
Hierdoor krijg ik alleen resultaten van donderdag en vrijdag.
Opzich wel logisch, omdat het jaar 2004 is en geen resultaten opleverd voor week 1 en dag 0.
Heeft iemand een idee hoe ik dit euvel op kan lossen?