Ik had zin om eens een beetje te klieren met m'n mp3 collectie, en hoe kan je nou beter klieren dan met een dj programma-tje? Ik las hier overal dat BPM ongeveer het beste programma is, dus heb ik dat gedownload. Als out-put voor zowel player A als B wil ik mijn soundblaster live! 5.1 gebruiken. Als monitor gebruik ik mijn de on-board geluidskaart (VIA Audio). Nu is het probleem dat ik geen geluid krijg als ik een willekeurig nummer wil spelen op één van de players, dat hij niet begint met spelen. Ik kan vooruit en achteruit spoelen en ik zie de staafjes van de visualisatie bewegen, maar ik hoor niets en als ik op de play-knop klik, gebeurt er ook niks. Nou is het gekke dat als ik een nummer preview op de monitor, dat ik dan wél geluid krijg.
Ik heb heel internet doorzocht, heb alle mogelijke out-put devices en drivers geprobeert, maar niets werkt (ja, als ik die VIA als output gebruik, maar dat wil ik niet, dat moet de monitor zijn). Op de site van ALCATech valt ook niets hierover te vinden.
Weet iemand hoe ik die Live! aan de praat krijg binnen BPM?
[
Voor 4% gewijzigd door
the_shadow op 02-01-2004 14:17
]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."