Toon posts:

[XP] Traag switchen schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het vorige topic meer over Spyware ging en er van het eigenlijke probleem afgedwaald is hier opnieuw.

ik heb het volgende probleem als ik bv mirc en internet en winamp heb geopend, en ik wil bv van mirc naar IE swichten duurt dit enorm lang voordat hij switched, dit is niet als ik het via alt+tab doe, maar alleen als ik het via mijn startbalk doe zeg maar, als ik bv 3 inet vensters heb, en ik druk op mijn balk op internet exporer duurt het wel 5 seconden voordat ik een lijstje krijg met mijn inet vensters, en zo gaat alles via mijn startbalk heel traag. Het switchen tussen programmas gaat traag dus, (kort samengevat). Over mijn CPU, niks neemt meer dan 5% in, maar de Niet active systeemprocessen slokken meteen de rest op. (zon 90% dus)

Sorry voor de vage uitleg
weet iemand een oplossing?

Specs:
: NVIDIA GeForce4 MX 4
: nv4_disp.dll
: 6.13.10.283
: Hercules Game Theater(tm) XP 7.1
: hercspud.sys
: 5.12.01.4089
: DirectX 9
: Windows XP 5.1.2600
: 2390 MHz GenuineIntel Pentium IV
: 512 MB RAM

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:23
Laatste displaydrivers?
Ik dzie de 40.89 staan. terwijl de 53.11 (toch :P) de laatste versie is

Verwijderd

Topicstarter
ja is oude Specs, heb ze gister geupdate, die 40.89is van soundcard heb voor me videokaart de nieuwste

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 13:36 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De reden dat het topic over Spyware ging, was omdat je een zelfde soort probleem had en Spyware hier een van de mogelijke oorzaken is.

Kan je bevestigen dat nu alle Spyware weg is?

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is nu opgelost en ik kan nu vaststelen dat dat niet de reden ervan was

Sinds een dag of 2 moet ik btw ook wee 2x afsluiten drukken voordag hij daadwerkelijk afsluit :|

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 14:12 ]