Ik heb gister een afspraak gemaakt met een monteur. Ik had 2 dagen geen internet en meestal herstelde de verbinding zich vanzelf, maar nu dus niet dacht ik. Ik belde Chello en die helpdeskmedewerker deed een paar dingetjes en keek naar mijn verbinding. Hij zei dat het signaal in mijn buurt ok was, en dat waarschijnlijk mijn modem, een Lancity, defect was. Maar ik kwam vanochtend thuis en nu doet Chello het weer. Moet ik nu die monteursafspraak afzeggen of zowiezo hem wat laten checken?
Want de gozer die mijn verbinding indertijd aanlegde deed dat op een manier die eigenijk niet mocht. De kabelmodem ligt op zolder en niet in de meterkast, dus bij een beetje signaalverlies heb ik volgens mij geen verbinding meer.
Ook kon die helpdeskmedewerker mij vertellen dat alle Lancity's er terzijndertijd uit moeten, want ze hebben relatief veel storingen...
What shall I do?
Want de gozer die mijn verbinding indertijd aanlegde deed dat op een manier die eigenijk niet mocht. De kabelmodem ligt op zolder en niet in de meterkast, dus bij een beetje signaalverlies heb ik volgens mij geen verbinding meer.
Ook kon die helpdeskmedewerker mij vertellen dat alle Lancity's er terzijndertijd uit moeten, want ze hebben relatief veel storingen...
What shall I do?
Kia Niro-EV 2024