[Devvers]Nieuw abbo aanvragen

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Zojuist een abbo aangevraagd en daarbij krege ik de volgende melding:
Dev test feedback: NN De betalingsinformatie is ingevuld. Het abonnement zal geactiveerd worden zodra de betaling is uitgevoerd.
Ik weet niet of het nuttig is en überhaupt niet of jullie er iets aan kunnen doen maar de afwerking is dus niet 100% netjes :).

Overigens was dat niet het enige probleempje. Doordat Firebird pop-ups blocked heb ik een F5 gedaan op de pagina waar er een pop-up geopend wordt naar Triple-Deal. Daardoor zijn er blijkbaar 2 verschillende order nummers aangemaakt. Ééntje heb ik geannuleerd maar misschien handig om de pop-up ook handmatig te laten openen, of iig de optie te maken dat mensen hem alsnog handmatig kunnen openen.(Dit ook met het oog op de pop-up-killer in IE).

[ Voor 40% gewijzigd door Alex op 02-01-2004 13:14 . Reden: Toevoeging ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36
Ik heb op het "Tripple Deal" linkje geklickt omdat daar zo'n enorm lange URL aan vast zat, en toen kreeg ik wel een pagina met betalingsgegevens :) en ik denk niet dat daardoor een 2e order werd aangemaakt, dat linkje zal er niet voor niets staan :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Om zo'n geintjes in de toekomst te voorkomen: heeft Firebird niet de mogelijkheid om een site uit te zonderen van de pop-upblocker? Met de gewone Mozilla is het iig wel mogelijk.

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 21:40
Ja, Firebird heeft de mogelijkheid om sites uit te zonderen van de popupblocker, maar daar denk je pas aan nadat je hebt gerefreshed omdat de volgende pagina maar niet komt.

Tis maar dat je het weet ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Firebird laat een icoontje zien als 'ie popups blockt. Als je daarop klikt, dan krijg je de pop up wel :)

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ja klopt dan krijg je hem in het vervolg wel.
Maar niet op dat moment.

Paul > Thnx :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Oud topic, maar wellicht toch de moeite waard, aangezien ik ook deze melding krijg.
Dev test feedback: NN De betalingsinformatie is ingevuld. Het abonnement zal geactiveerd worden zodra de betaling is uitgevoerd.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:36
Gefeliciteerd met je abo :) Nog even en je kunt bij het drukste forum van T.net :+

Dat die melding er staat weten de devvers ook wel, ze hebben hem er zelf neergezet :)

Toegegeven, het verdient geen schoonheidsprijs, maar er staat alles wat je moet weten :) Je hebt betaald, en zodra ze het binnen hebben wordt je abo geactiveerd :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Ow ja tuurlijk, maar ik meld het omdat ik aan deze topic zie dat ze er al sinds januari schijt aan hebben (en dus misschien vergeten waren) ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Devvers staan niet bekend om hun frequentie van forumbezoek, je hebt meer kans op een fix als je het in de devtrack gooit :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1