Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik heb op het "Tripple Deal" linkje geklickt omdat daar zo'n enorm lange URL aan vast zat, en toen kreeg ik wel een pagina met betalingsgegevens
en ik denk niet dat daardoor een 2e order werd aangemaakt, dat linkje zal er niet voor niets staan
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Om zo'n geintjes in de toekomst te voorkomen: heeft Firebird niet de mogelijkheid om een site uit te zonderen van de pop-upblocker? Met de gewone Mozilla is het iig wel mogelijk.
Ja, Firebird heeft de mogelijkheid om sites uit te zonderen van de popupblocker, maar daar denk je pas aan nadat je hebt gerefreshed omdat de volgende pagina maar niet komt.
Tis maar dat je het weet
Tis maar dat je het weet
Firebird laat een icoontje zien als 'ie popups blockt. Als je daarop klikt, dan krijg je de pop up wel
Ja klopt dan krijg je hem in het vervolg wel.
Maar niet op dat moment.
Paul > Thnx
Maar niet op dat moment.
Paul > Thnx
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Oud topic, maar wellicht toch de moeite waard, aangezien ik ook deze melding krijg.
Dev test feedback: NN De betalingsinformatie is ingevuld. Het abonnement zal geactiveerd worden zodra de betaling is uitgevoerd.
Gefeliciteerd met je abo
Nog even en je kunt bij het drukste forum van T.net 
Dat die melding er staat weten de devvers ook wel, ze hebben hem er zelf neergezet
Toegegeven, het verdient geen schoonheidsprijs, maar er staat alles wat je moet weten
Je hebt betaald, en zodra ze het binnen hebben wordt je abo geactiveerd
Dat die melding er staat weten de devvers ook wel, ze hebben hem er zelf neergezet
Toegegeven, het verdient geen schoonheidsprijs, maar er staat alles wat je moet weten
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ow ja tuurlijk, maar ik meld het omdat ik aan deze topic zie dat ze er al sinds januari schijt aan hebben (en dus misschien vergeten waren)
Devvers staan niet bekend om hun frequentie van forumbezoek, je hebt meer kans op een fix als je het in de devtrack gooit
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1