PC Blokt web site :S

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• PNutButtaBoy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05-2023

PNutButtaBoy

.: Is er nog vla? :.

Topicstarter
op 1 of andere manier kan ik als enige niet meer bij de site http://forum.theblazz.com
alle andere mensen kunnen er wel gewoon op maar bij mij zegt ie cant find server ?:S
ik kan wel gewoon pingen naar www.theblazz.com, maar www.theblazz.com doet het verder ook niet bij mij. alle andere sites zoals deze doen het wel gewoon. ik heb ook al firewall uitgezet maar dat maakt niks uit. ik heb het met internet explorer en opera geprobeert.
iemand enig idee?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je geeft echt veel te weinig info, zoals welke provider je hebt, welk IP een dns lookup geeft, etc. etc. Verder zijn er al tientallen topics over soortgelijke problemen geweest, dus ik wil je aanraden die eens op te zoeken. Als je er echt niet zelf uitkomt, kun je het nog een keer op GoT proberen. Geef dan zoveel mogelijk informatie en geef aan welke info uit welke topics je hebt gebruikt.

Zie dan ook even het volgende: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.