Toon posts:

[CGI] scripts werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn website http://www.wijnplezier.nl heb ik twee formulieren in gebruik (u komt daar door menu > overig > feedback // of menu > overig > antwoord en dan naar beneden op de link te klikken voor het stellen van een vraag) daar staan de 2 formulieren en die heb ik gescript volgens het mailform script van mijn host (vuurwerk internet) volgens mij heb ik alles precies gedaan zoals het op de website van vuurwerk staat uitgelegd...maar toch werken ze niet. bij het formulier waar men een vraag kan stellen wordt de error "method not allowed" gegeven en zegt men dat de action POST voor de pagina /vraag.htm niet mag. kunt u mij uitleggen hoe ik dat oplos? en bij het andere script geeft hij de error invalid template...ook dat snap ik niet aangezien ik het template heb ingevuld zoals het moet...zou u mij kunnen helpen, alvast hardstikke bedankt

G_bud

Verwijderd

Effe de helpdesk van Vuurwerk bellen?

Mocht dat niet lukken post dan eerst eens wat code. En lees dan ook eerst de FAQ eens door: [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En anders de makers van het cgi script mailen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 12:52

KneoK

Not in a million lightyears

Je weet zeker dat je in de ROOT van je site deze mappen hebt ?

formulieren/feedback
formulieren/vraag en antwoord

En dat in die mappen de tekstbestanden staan ?
Hebben de diverse scripts/tekstbestanden wel de goede lees/schrijf rechten ?

Je weet dat spaties niet erg gewaardeerd worden ?

Post anders eens je scripts (of ff uploaden als tekstbestand en linkje geven als de scripts wat groot zijn).

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:03

Pelle

🚴‍♂️

helpdesk@vuurwerk.nl

Dit topic is gesloten.