Toon posts:

Kleurenleer

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aankomende maandag heb ik een tentamen over kleurenleer. Nou mogen wij gewoon boeken en aantekeningen en alles erbij houden, dus ik dacht: ik print de FAQ uit. Maar ik zie dat de nieuwe faq van WG niet helemaal compleet is, helaas. Vragen als: wat is anti-aliasing, kan ik er niet in terug vinden.

Weet iemand een link waar een goede FAQ of samenvatting hierover te vinden is? Het gaat dan voornamelijk over bijvoorbeeld anti-aliasing, dithering, cmyk en rgb beperkingen en onderlinge verschillen, problemen die je tegen kan komen bij het uitprinten, of projecteren van foto's / plaatjes, etc.

bvd!

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

samo

yo/wassup

Staat dat niet in schoolboeken dan?
Is er via de search/google niets over te vinden dan?
Had jij dat niet al weken van te voren moeten leren dan?

en verder:
Is dit een huiswerk topic dan?
Als je het niet wil zoeken kan je het zelf niet uitproberen in bijv PS dan?

[ Voor 30% gewijzigd door samo op 02-01-2004 12:52 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:12
Daar zit je toch voor op school, om dat allemaal te gaan leren of zie ik dat nu zo vreemd? Anti-alias is verder te kartelige randen verbergen, een soort overgangen maken. Dit doet je software vrijwel altijd zelf.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op 02 januari 2004 @ 12:51:
Daar zit je toch voor op school, om dat allemaal te gaan leren of zie ik dat nu zo vreemd? Anti-alias is verder te kartelige randen verbergen, een soort overgangen maken. Dit doet je software vrijwel altijd zelf.
Dat is niet waar hoor. Als je kleuren hebt geindexeerd, kan je geen anti-aliasing gebruiken, net als bij bitmapping.

Ik weet wel wat anti-aliasing is, dat heb ik net opgezocht op GoT. De andere dingen die ik noem weet ik ook wel, maar daarom vraag ik ook niet om dergelijke antwoorden. Ik vraag of iemand ergens een faq weet, zodat ik die kan uitprinten en erbij kan houden. Ik mag ook wel mijn boek erbij houden, maar in het boek is het nou eenmaal wat minder makkelijk opzoeken, en ook niet alles staat erin.

Als je met google zoekt, krijg je (net als hier op GoT), wel relevante topics / links, maar niet helemaal precies wat ik zoek. Geen echte FAQ zoals op een forum, zeg maar. Het enige dat ik jullie vraag is dus, als jullie toevallig een faq weten op een andere forum, of iets relevants, die link hier neer te zetten. Ik vraag niet om mijn boek samen te vatten...

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
Dit hele topic is irrelevant....

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
willem169 schreef op 02 januari 2004 @ 13:15:
Dit hele topic is irrelevant....
ok

Maar waarom?
offtopic:
Je bijdrage ook....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 13:20 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

als je daar een tentamen over hebt, dan neem ik aan dat je in je boeken toch die informatie terug zou moeten kunnen vinden?
W&G is in ieder geval niet bedoelt voor huiswerkvragen...

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter gaf via mail aan uiteindelijk deze pagina gevonden te hebben waar hij veel aan heeft: http://kleur.pagina.nl/

:)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.