Toon posts:

msn messenger probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn probleem is als volgt, als ik probeer in te loggen op msn messenger 6, dan geeft hij deze foutmelding:

''kan niet connecten, mogelijk met je internetverbinding te maken... oid... met daarachter deze code: 0x81000370''

als ik met msn 5 wil connecten zegt hij:

sorry we could not sign in due to one or more of the following:
-sign in name does not exist
-password is incorrect
-passport service is temporarily unavailable

deze problemen zijn gekomen nadat ik een tijdje ''JAP'' heb gebruikt, dat is een programmatje die verbinding met een ''anonimiserungsdienst'' aanlegt ofzo, waarna je kan surven zonder dat mensen je ip adres kunnen zien...
ik denk dat hierdoor de problemen zijn ontstaan, maar zelfs nu, ik gebruik het programma niet meer lukt het me niet meer om te connecten...

zou die mijn ip niet meer kunnen verifieren oid? of is ie een ander ip van mij gewend? .....

bvd edwin....

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Gewoon geduld hebben, die error kreeg de pc van mijn broertje ook* en was na half uur weer verdwenen, zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben :)

Je hebt gewoon tijdelijk moeite met het bereiken van een MSN server, ik gok erop dat het snel weg is, probeer het over een uurtje nog eens :)

* na het aanmelden op een domein

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 02 januari 2004 @ 12:47:
Gewoon geduld hebben, die error kreeg de pc van mijn broertje ook* en was na half uur weer verdwenen, zonder er ook maar iets aan gedaan te hebben :)

Je hebt gewoon tijdelijk moeite met het bereiken van een MSN server, ik gok erop dat het snel weg is, probeer het over een uurtje nog eens :)

* na het aanmelden op een domein
maar ik had het gister dus ook al, toen heb ik het toch nog 2 keer voor me kaar gekregen om te connecten, maar goed, vandaag dus weer :(

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 12:50:
[...]

maar ik had het gister dus ook al, toen heb ik het toch nog 2 keer voor me kaar gekregen om te connecten, maar goed, vandaag dus weer :(
en je weet zeker dat de MSN servers wel online zijn? :)

Verwijderd

Topicstarter
nou 3 dagen verder en het werkt nog STEEDS niet, blijkbaar werkt dies server wel aangezien ik deenige ben die erover klaagt.....

weet niemand wat ik moet doen?

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer werkt nu ook niet meer ;(

GFVD ik word helemaal g ek

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat d8 je van een nieuwe versie, versie 6.1 bv

edit: http://download.messenger.nl

[ Voor 30% gewijzigd door jevn op 03-01-2004 13:52 . Reden: link toegevoegd ]

Verwijderd

Topicstarter
jevn schreef op 03 januari 2004 @ 13:52:
Wat d8 je van een nieuwe versie, versie 6.1 bv
heb ik al geprobeerd ook een paar oude versie's
het is denk iets met me internet instellingen, want IE doet het nu ook niet meer...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je dat JAP helemaal verwijderd?
Draai anders eens hijackthis, dan zie je gelijk of er met de TCP/IP instellingen is geknoeid.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gevonden:

Gebruikers van Internet Explorer klikken hiertoe op het menu Extra, Internetopties, het tabblad Verbindingen, de knop LAN-instellingen en schakelen

proxyserver stond aangevinkt....

• blackd
  • Niet online
Welke proxyserver was dat dan? Misschien was het de proxyserver van dat JAP programma, want normaal gesproken moet IE wel gewoon kunnen werken met de proxyserver van bijv. je ISP.

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 03 januari 2004 @ 15:03:
Welke proxyserver was dat dan? Misschien was het de proxyserver van dat JAP programma, want normaal gesproken moet IE wel gewoon kunnen werken met de proxyserver van bijv. je ISP.
er stond bij ''adres'' en ''poort'' niks ingevuld, maar toch was het vinkje aangekruist...

• blackd
  • Niet online
Dat werkt wat lastig ja :P

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
ff scannen op spyware met adware 6 dat helpt wel

mzzl, jorn
Pagina: 1