Ik ben op zoek naar een losse 250 watt voeding voor mijn shuttle (SB51G). Het schijnt dat de nieuwere types hiermee al uitgerust zijn. Ik heb vrijwel overal gezocht, maar ik kan deze nergens los te koop vinden (of ik ben niet zo handig met zoeken
) . Iemand die hier toevallig weet waar deze ergens verkrijgbaar zijn. Als ze tenminste uberhaupt op dit moment al los te koop zijn.
Jaja die dingen zijn zeker al los te koop, maar niet in Nederland, tenminste dat zei de eigenaar van Goris Computers in Delft. Die wist mij te melden dat de importeur dit onzin zou vinden vanwege te lage afname....
Ik zou er ook wel een willen hebben. Ik heb het gevoel dat mijn spanningen te veel varieren en vind het ook wel een veiliger gevoel, wat meer vermogen.
Ben alleen benieuwd ofie een beetje stil is. Dr zitten namelijk wel 2 40mm fans in, maar ik heb berichten gelezen dat de 250w stiller zou zijn dan de 220w die ze er tussendoor ook in gepropt hadden.( ik heb de 200w sn41g2)
Ik zit nu te denken volgens mij kan je via de officiele shuttle-website wel informeren waar je die voedingen (eventueel dicht bij nederland) via postorder zou kunnen bestellen.
Over geluid gesproken, ik heb nu 2 papst fans gekocht voor in de shuttle, maar ben voorlopig verre van tevereden. Ik heb de 40mm chipsetkoeler en de 80 mm heatpipe fan vervangen. Ik heb vooral het idee dat die 80mm fan zelfs meer geluid maakt dan de standaard fan... van het weekend dus even alle opties proberen en dan kiezen wat ik fijner vind klinken.
Mocht ik geen 250w voeding kunnen vinden dan ga ik iig de fan in de voeding vervangen door 1 of 2 papst 40mm fans (2 is wel een beetje knutselen..)
Grtz
Maarten
Ik zou er ook wel een willen hebben. Ik heb het gevoel dat mijn spanningen te veel varieren en vind het ook wel een veiliger gevoel, wat meer vermogen.
Ben alleen benieuwd ofie een beetje stil is. Dr zitten namelijk wel 2 40mm fans in, maar ik heb berichten gelezen dat de 250w stiller zou zijn dan de 220w die ze er tussendoor ook in gepropt hadden.( ik heb de 200w sn41g2)
Ik zit nu te denken volgens mij kan je via de officiele shuttle-website wel informeren waar je die voedingen (eventueel dicht bij nederland) via postorder zou kunnen bestellen.
Over geluid gesproken, ik heb nu 2 papst fans gekocht voor in de shuttle, maar ben voorlopig verre van tevereden. Ik heb de 40mm chipsetkoeler en de 80 mm heatpipe fan vervangen. Ik heb vooral het idee dat die 80mm fan zelfs meer geluid maakt dan de standaard fan... van het weekend dus even alle opties proberen en dan kiezen wat ik fijner vind klinken.
Mocht ik geen 250w voeding kunnen vinden dan ga ik iig de fan in de voeding vervangen door 1 of 2 papst 40mm fans (2 is wel een beetje knutselen..)
Grtz
Maarten
Mako4444
Ik zal de vraag inderdaad eens uitzetten op de officiele shuttle site. Mocht je toevallig ergens een winkel gevonden hebben (ook al is het niet in nederland) die ze levert, laat het dan nog even weten.
En veel succes met het knutselwerk!
En veel succes met het knutselwerk!
[ Voor 10% gewijzigd door Joortje op 02-01-2004 11:45 ]
Voor diegenen die ook interesse hebben in een 250 watt voeding voor hun shuttle. Ik heb eindelijk een bedrijf gevonden die hem levert (de PC40 SilentX). DMP in Enschede. Niet goedkoop, 75 euro ex btw en ex verzendkosten. Telefonisch besteld en de volgende dag in huis
.
Werkt verder perfect en is superstil.
Verwijderd
@joortje; is die voeding dat geld waard?Joortje schreef op 10 januari 2004 @ 12:08:
Voor diegenen die ook interesse hebben in een 250 watt voeding voor hun shuttle. Ik heb eindelijk een bedrijf gevonden die hem levert (de PC40 SilentX). DMP in Enschede. Niet goedkoop, 75 euro ex btw en ex verzendkosten. Telefonisch besteld en de volgende dag in huis.
Ik heb zelf een SB65G2 met een zwaar irritant resonerend geluid, dat afkomstig is van de voeding.
Ik heb die voeding ook gevonden via EBAY,
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3454400867&category=38858
en wil weten of ie echt zo stil is als word beweerd.
Ps heb je ook wat naw gegevens van DMP?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2004 12:15 ]
Hij is echt een stuk stiller dan de originele voeding die erin zat. Alhoewel ik hem mn heb gekocht voor de extra 50Watt (ivm radeon 9800pro en dvd-writer).
Het adres is:
DMP
Marssteden 84
7547TD Enschede
053 4285780
Het adres is:
DMP
Marssteden 84
7547TD Enschede
053 4285780
Ik was er ook al even naar op zoek en heb hem nu ook besteld bij DMP, hij was niet meer op voorraad maar hun leverancier kon hem morgen leveren aan hun. verzendkosten waren 10,50 excl onder rembours en 5 met vooruitbetaling. Ik heb hem gekocht om mijn systeem uit te bereiden met wd raptor en sata kaart
Is het inbouwen moeilijk of goed te doen?
Het inbouwen koste me een kwartiertje en ik heb zelf nu niet bepaald 2 rechterhanden. Ik heb wel oorspronkelijk de shuttle ook in elkaar gezet, dus dat scheelt uiteraard wel.
Maar al met al spreekt het wel voor zich.
Maar al met al spreekt het wel voor zich.
Verwijderd
Kan je het ff melden als je dat ding binnen hebt? Ik heb de mijne nu al bijna 2 weken in bestelling staan bij alternate @ €69 incl. btw.
Als deze morgen (donderdag) niet binnen is moet ik op zoek naar een alternatief.
Als deze morgen (donderdag) niet binnen is moet ik op zoek naar een alternatief.
Pagina: 1