Dag mensen... beetje lastig om te plaatsten, want mijn vraag gaat over TV-out, en een programma om dat te forceren.
Ik gebruikte het programma TV-tool om te kijken of ik beeld op mijn tv kon krijgen. Nou, dat wou na wat klooien en opnieuw opstarten niet meer. Nu heb ik dus érgens (ja, érgens
) op gedrukt waardoor mijn beeld op de monitor zwart werd. Mijn monitor gaat gewoon op standby staan. Nu kwam ik daar dus niet meer uit, en heb opnieuw opgestart... en wat blijkt nu ineens? Als windows de instellingen laad gaat mijn beeld dus uit
Dus ik in veillige modus (waar ik dus prima beeld krijg) opgestart, en daar dat kloteprogsel erafgemietert, start opnieuwe op en.... geen beeld
Nu ben ik dus zwaar pissed... hoe kan zon kloteprogsel ervoor zorgen dat mijn beeld doodgaat.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?
Ik gebruikte het programma TV-tool om te kijken of ik beeld op mijn tv kon krijgen. Nou, dat wou na wat klooien en opnieuw opstarten niet meer. Nu heb ik dus érgens (ja, érgens
Dus ik in veillige modus (waar ik dus prima beeld krijg) opgestart, en daar dat kloteprogsel erafgemietert, start opnieuwe op en.... geen beeld
Nu ben ik dus zwaar pissed... hoe kan zon kloteprogsel ervoor zorgen dat mijn beeld doodgaat.
Weet iemand wat ik er aan kan doen?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-