Hoe brand ik een dvd met mp3?

Pagina: 1
Acties:

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb een Cyberhome standalone dvd speler en nu wilde ik met Nero een dvd branden met alleen maar mp-3's. Nu zag ik in Nero express (versie 6.0.0.23) een
optie mp 3 staan, dus heb de dvd zo gebrand. Nu kan ik hem wel afspelen op mijn pc maar niet op mij Cyberhome. Weet iemand wat er fout gaat?
Ik heb de Cyberhome met firmware versie 669 geupdate of moet ik misschien een nieuwere versie hebben.
Kan iemand mij aub helpen. Bij voorbaat dank.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je moet gewoon een data DVD branden, geen speciale MP3 ofzo. Ik doe dat ook regelmatig, gewoon met Nero 6.3 een DVD fikken, data, 4GB aan MP3 erop en afspelen in m'n Philips DVD speler. Werkt prima.
Als je de DVD in je PC stopt, kan je hem dan gewoon als "schijf" uitlezen? Zie je alle mp3 bestanden?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-02 18:26

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik heb maar een cd-speler met mp3 ondersteuning maar dat is gewoon ISO mode data. Gewoon de mp3's in mapjes gooien en de dvd branden en natuurlijk niet vergeten af te sluiten ( anders gaat die lang zoeken ).

Dat is echt alles......

There is no place like ::1

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij kunnen er nog steeds maar weinig DVD-spelers MP3-DVDs lezen, dus zo gek is dat niet. Microkid wat voor Philips heb jij dan? Een vrij nieuwe gok ik, ik kan hier nl met mijn Pioneer NS-DV77 (oud modelletje wel, maar slikt verder alles) geen MP3-DVDs afspelen...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Tim45
Aha dus gewoon als dvd data, ga ik zo gelijk proberen. Ik neem aan dat je bedoeld Dvd Rom-ISO?
Inderdaad als ik hem in mijn pc stop, kan hij netjes alle mp 3's lezen en afspelen, gaat prima.
Microkid schreef op 02 januari 2004 @ 11:00:
Je moet gewoon een data DVD branden, geen speciale MP3 ofzo. Ik doe dat ook regelmatig, gewoon met Nero 6.3 een DVD fikken, data, 4GB aan MP3 erop en afspelen in m'n Philips DVD speler. Werkt prima.
Als je de DVD in je PC stopt, kan je hem dan gewoon als "schijf" uitlezen? Zie je alle mp3 bestanden?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

LuNaTiC schreef op 02 januari 2004 @ 11:03:
Volgens mij kunnen er nog steeds maar weinig DVD-spelers MP3-DVDs lezen, dus zo gek is dat niet. Microkid wat voor Philips heb jij dan? Een vrij nieuwe gok ik, ik kan hier nl met mijn Pioneer NS-DV77 (oud modelletje wel, maar slikt verder alles) geen MP3-DVDs afspelen...
Philips DVD634, half jaartje oud. Wel erg relaxed, DVD erin en 80 uur muziek :9~

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01 19:26

pvr

Anders hier kijken of je DVD-speler het ondersteunt:

http://www.dvdrhelp.com/dvdplayers

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Tim45
Zo ik heb hem nu als Dvd-rom (ISO) gebrand, maar mijn Cyberhome 505 kan hem nog steeds niet lezen, vreemd.......
Als ik op die pagina kijk, dan zou hij het wel moeten afspelen, maarja dat staat erook van rw's en die speelt hij ook niet af.
Misschien toch een update van de firmware?
Microkid schreef op 02 januari 2004 @ 11:00:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja, op de firmware pagina van je Cyberhome staat dat de huidige firmware wel een flink aantal versies verder is.
Een firmware update lijkt me sowieso wel erg handig.

🌞🍃

• Tim45
DataBeest schreef op 02 januari 2004 @ 11:41:
Tja, op de firmware pagina van je Cyberhome staat dat de huidige firmware wel een flink aantal versies verder is.
Een firmware update lijkt me sowieso wel erg handig.
Dank je Databeest, dan ga ik dat maar eens proberen.
Trouwens dat bestand moet ik dat eerst uitpakken of kan ik het zo op een cd-rw branden en installeren?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 06:55

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Please record the 6 extracted '.ab'-files on a CD.

Please note following settings:

NO Multisession
ISO-Level 1
Format – Mode 1
ISO 9660
Joilet deactivated

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Tim45
Dus toch eerst uitpakken en dan pas branden??

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
"Please record the 6 extracted '.ab'-files on a CD."
Dus ZIP inderdaad uitpakken. ;)
PLEASE NOTE: The update will start in the NTSC Mode.
It is possible that your TV wonŽt support NTSC.
Please push play to start the Update.
Dat zou wel een probleem kunnen zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 02-01-2004 12:59 ]

🌞🍃

Pagina: 1