Toon posts:

Muis Software [MS optical basic]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
onze oude was kapot gegaan door de vele drankjes en eten die dr in was gesmorst maar ik heb dus n nieuwe gehaald en het is heel raar maar dr zat geen driver CD in en overal waar ik heb gezocht naar MS intellitype drivers vond ik dat het ''niet compatible met basic muis was'''

soms dan gaat ie opeens in de hoek en hij doet heel raar iig symptomen dat ie een driver nodig heeft, weet iemand hoe ik dit kan doen dan? dr is waarschijnlijk weer zon lullig makkelijk oplossing maar ik kan niks vinden........ alvast bedankt, Poyan.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:28
Oude drivers wel weggehaald?

Sometimes you need to plan for coincidence

Verwijderd

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem met dezelfde muis, MS Basic Optical Mouse. Hij heeft de neiging om de hoeken in te schieten. Ik kan geen drivers vinden om dit probleem te verhelpen en de oude drivers verwijderen helpt niet. Weet iemand hier een oplossing? BVD

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

mischien moet je dan een andere ondergrond gebruiken. Komt vaak voor bij optische muizen.

(IntelliTYPE drvers zijn overigens voor toetsenborden. IntelliPOINT is voor muizen. Ik neem aan dat je dat ook bedoelde)

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Wat voor ondergrond zou dan goed zijn voor een optische muis? Ik gebruik een zwarte, stoffige muismat.

Als je probeert om software te downloaden zegt ie idd dat het product "not supported for IntelliPoint Software" is.

• Willie
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik heb precies hetzelfde probleem, als je je muis heel even niet gebruikt, dan schiet ie zo maar alle hoeken in, heel irritant tijdens hl2.

En inmiddels werken de laatste intellipoint drivers wel met deze muis, maar het blijft zich voordoen. En dat terwijl ik hiervoor een intellimouse optical had die dit probleem op dezelfde muismat nooit had.

Hoe verhelp je dit ?
Pagina: 1