Ik heb aan het begin van deze week mijn eerste PC gebouwd met daarin een Sapphire Radeon 9800 pro Atlantis. Er is geen internet aangesloten dus ik heb even de Singleplayer opgestart> Desert Combat geactiveerd> Instant battle> wanneer er veel battle is dan heb ik zo rond de 80 FPS
toen map Berlin opgestart> 175% Units> 20% CPU Tijd voor Bots> wanneer veel gebeurt soms wel zo laag als 60 FPS!
ik heb reviews gelezen op THG waar ze zeggen dat ze 200+ FPS gebben met bv Battlefield Secret weapons......bedoelen ze dan gewoon lege map en rondrennen ofzo? aub help me, ons kabel connectie kan elk moment afgesloten worden omdat we overstappen op DSL
me specs btw:
AMD AThlon XP 2800+
ASUS A7N8X deluxe
MAxtor 80GB diamondmax9
Sapphire Radeon 9800 pro atlantis
512 MB DDR PC3200 Corsair
alvast bedankt, Poyan
toen map Berlin opgestart> 175% Units> 20% CPU Tijd voor Bots> wanneer veel gebeurt soms wel zo laag als 60 FPS!
ik heb reviews gelezen op THG waar ze zeggen dat ze 200+ FPS gebben met bv Battlefield Secret weapons......bedoelen ze dan gewoon lege map en rondrennen ofzo? aub help me, ons kabel connectie kan elk moment afgesloten worden omdat we overstappen op DSL
me specs btw:
AMD AThlon XP 2800+
ASUS A7N8X deluxe
MAxtor 80GB diamondmax9
Sapphire Radeon 9800 pro atlantis
512 MB DDR PC3200 Corsair
alvast bedankt, Poyan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 09:42 ]