Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Tja, je moet er echt met een loep met een sterkte van 40x naar kijken om iets te zien... hoezo miereneuken ?
Trouwens, dit hoort in 'stoute users', staat dus ook in het verkeerde forum.
Trouwens, dit hoort in 'stoute users', staat dus ook in het verkeerde forum.
Virussen? Scan ze hier!
de braafste hendrik van allemaal met zo'n usericon... tsk tsk...
BAN!
BAN!
I want to live forever, so far.. so good.
Ik kan er alleen maar om lachen... tekent alleen hun totale gebrek aan enig niveau en sociale ontwikkeling. Ik zal d'r nog geen tiende seconde minder van slapen...Op zondag 10 december 2000 19:06 schreef Obi het volgende:
Oh god, de kinders gaan "terugpakken"...
*zucht*
Virussen? Scan ze hier!
Maar ze grazen nietOp zondag 10 december 2000 19:06 schreef Paz het volgende:
niet zeiken! deze dames zijn bezig koetjes te maken!
wat is er te zien dan op die icoon?
Ik zie alleen wat zwart wit en groen.
Ik zie alleen wat zwart wit en groen.
Hoe meer je denkt dat je erboven staat hou harder je dadelijk naar beneden valt als je wakker geschud wordt..Op zondag 10 december 2000 19:07 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar om lachen... tekent alleen hun totale gebrek aan enig niveau en sociale ontwikkeling. Ik zal d'r nog geen tiende seconde minder van slapen...
Da's het mooie van jouw, jij doet jezelf al de das om.
Misschien niet hier.. ook niet vandaag..misschien morgen..of volgende week, of misschien volgend jaar pas.. maar die houding van jouw (dat willen "helpen") wordt niet zo gewaardeerd door iedereen... Je kunt jezelf neit overal inslijmen.
Misschien hebben de dames wel een z/w gevlekt onderbroekje aan - ik kan 't niet zien zo
.
Ja, da's de grote uitvoering ervan. En die gebruik ik dus ook niet op het forum, om voor de hand liggende redenen.... voor de kline moet je microscoop van 40x hebben om ook maar iets te kunnen zien...Op zondag 10 december 2000 19:16 schreef knakworst het volgende:
[img]\http://www.mandorian.com/jurgen/zooi/koeien.jpg"[/img]
Virussen? Scan ze hier!
toch mag dit gewoon.. volgens de faq mag je naakt posten, als de schaamstreek maar bedekt of gescrambled is.
als je deze foto op normaal formaat bekijkt blijkt dat de hele foto gescrambled is.
een kut van 1 pixel daar zie je toch niet veel aan mmhh ??
als je deze foto op normaal formaat bekijkt blijkt dat de hele foto gescrambled is.
een kut van 1 pixel daar zie je toch niet veel aan mmhh ??
Ik vinnum niet echt scrambled of bedekt..
met wat moeite zie ik de baarmoeder..
Verwijderd
ik zie niksOp zondag 10 december 2000 19:25 schreef Warbringer het volgende:
Ik vinnum niet echt scrambled of bedekt..
Uit het icoontje is het origineel niet te reproduceren. Bij het icoontje is niet veel te zien.
Ik vind die kop van DJ veel aanstootgevender.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
hey! naakte hoofden magOp zondag 10 december 2000 19:34 schreef Hyp Hyper het volgende:
Uit het icoontje is het origineel niet te reproduceren. Bij het icoontje is niet veel te zien.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Tja....proberen jullie het woord 'zinloos' een nieuwe betekenis te geven?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()