Ik weet dat het mogelijk is via AspHttp informatie te verkrijgen van andere websites, bv uitslagen, standen, nieuws etc.
nu heb ik een script gemaakt die een website afzoekt naar een bepaald woord en vanaf daar pas weer gaat geven tot het eind woord is bereikt om vervolgens te stoppen...
bovenstaande link is alleen als voorbeeld, als je die gewoon intypt dan krijg je de originele pagina te zien.
Nu is mij vraag og het ook mogelijk is in de gegenereerde html code (bv van een ASP of PHP pagina) de regels te tellen en pas vanaf een bepaalde regel weer te gaan geven aangezien het niet altijd voorkomt dat <!-- START LINKS --> of <!-- END LINKS --> erin voor komt.
Is dit mogelijk of niet? En zo ja, Hoe?
nu heb ik een script gemaakt die een website afzoekt naar een bepaald woord en vanaf daar pas weer gaat geven tot het eind woord is bereikt om vervolgens te stoppen...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <%
Set HttpObj = Server.CreateObject("AspHTTP.Conn")
HTTPObj.Url = "http://www.ineedcoffee.com/dir/Equipment/Espresso_Machines/"
strResult = HTTPObj.GetURL
If Len(HTTPObj.Error) Then
Response.Write "ERROR: " & HTTPObj.Error
Else
intLength = Len(strResult)
If intLength > 0 Then
intStartChar = InStr(1, strResult, "<!-- START LINKS -->", 0)
intEndChar = Instr(1,strResult,"<!-- END LINKS -->",0)
If intStartChar < intEndChar Then
strNewResult = Mid(strResult,intStartChar,intEndChar-intStartChar)
Response.Write strNewResult
Else
Response.Write "ERROR: Onjuist verzoek. Het EndChar dient na de StartChar te komen."
End if
End if
End if
%> |
bovenstaande link is alleen als voorbeeld, als je die gewoon intypt dan krijg je de originele pagina te zien.
Nu is mij vraag og het ook mogelijk is in de gegenereerde html code (bv van een ASP of PHP pagina) de regels te tellen en pas vanaf een bepaalde regel weer te gaan geven aangezien het niet altijd voorkomt dat <!-- START LINKS --> of <!-- END LINKS --> erin voor komt.
Is dit mogelijk of niet? En zo ja, Hoe?
Never eat yellow snow...