Het is in ieders geval een goei idee IMHO ...
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
yep.
en maar dan EINDELIJK eens die memoveld in het reply scherm eens auto-focus.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
weleke? de eerste of de 2e? of allebei?Op zondag 10 december 2000 19:42 schreef Arjen het volgende:
Genoteerd.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Misschien Topix ook wat meer geschikt maken voor Opera ? met name in het reply-scherm gaat het niet goed, en ook de layout (strepen etc) kan wat beter.
Virussen? Scan ze hier!
Alle drie.Op zondag 10 december 2000 19:44 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
weleke? de eerste of de 2e? of allebei?
Wat bedoel je?Op zondag 10 december 2000 19:00 schreef Dirk-Jan het volgende:
yep.
Verwijderd
Kan bij edit reply maybe ook de hele thread te zien zijn als je dat aan hebt?
Is soms wel handig
Is soms wel handig
Shift+klik kan ookOp zondag 10 december 2000 18:58 schreef RubZie het volgende:
(scheelt weer een rechtsklik en een muisbeweging)...
Ja kom zeg dan moet ik mn andere arm uit mn broek halen :D:D:DOp zondag 10 december 2000 21:28 schreef wacko het volgende:
[..]
Shift+klik kan ook
Dirk Jan bedoelt trouwens (ik moest m ook 2 keer lezen, beetje warrig die zin
) dat je direct kan beginnen met typen ipv dat je het invulveldje nog in moet met je cursor door een muisklik of een berg tabjes. (dat heet focussen, JavaScript kan daar ook weer iets mee door onFocus bijvoorbeeld, net als onMouseClick/Over enzow)
Snappie?
Snappie?
je moet mijn babelfish worden, voor als ik lamme fikken krijgOp zondag 10 december 2000 21:43 schreef RubZie het volgende:
Dirk Jan bedoelt trouwens (ik moest m ook 2 keer lezen, beetje warrig die zin) dat je direct kan beginnen met typen ipv dat je het invulveldje nog in moet met je cursor door een muisklik of een berg tabjes. (dat heet focussen, JavaScript kan daar ook weer iets mee door onFocus bijvoorbeeld, net als onMouseClick/Over enzow)
Snappie?
jij moet gewoon wat meer op ons niveau praten, jijOp zondag 10 december 2000 21:58 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
je moet mijn babelfish worden, voor als ik lamme fikken krijg
ROFLOp zondag 10 december 2000 21:58 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
je moet mijn babelfish worden, voor als ik lamme fikken krijg
Prima, mijn bankrekeningnummer zit in je mailbox, ik kost 125 piek per uur, en dat stukje hierboven heeft me anderhalf uur gekost
Daar heb je nu een middelste muisknop voor.Op zondag 10 december 2000 18:58 schreef RubZie het volgende:
(scheelt weer een rechtsklik en een muisbeweging)...
(tenminste, dat werkt zo in Netscape, Mozilla en Konqueror, IE weet ik niet)
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ligt er maar net aan hoe je je muisinstellingen hebt staan. Als ik mijn middelste knop 1x indruk kan ik de pagina laten automatisch laten scrollen zonder nog ergens aan te zitten..
Wel als je je Logitech Mouseware of Microsoft IntelliPoint installeert.... en hem dan als zodanig configged.Op maandag 11 december 2000 10:53 schreef Onno het volgende:
[..]
Dat is alleen in *nix zo... niet in Windows...
Virussen? Scan ze hier!
ah, dat wist ik niet. heb n.l. helemaal geen windowsOp maandag 11 december 2000 10:53 schreef Onno het volgende:
[..]
Dat is alleen in *nix zo... niet in Windows...
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Pagina: 1