[ut-server] Skins werken niet na patch

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi,

Ik heb een Linux UT server opgezet. Dit werkt prima totdat ik patches als UTPG, UTPURE6E ga installeren. Na de installatie krijg ik de volgende fout te zien op de server:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Join request: ctf-coret?Name=naam?Class=Chreks.Chrek?Team=0?skin=ChrekSkins.chrk?Face=ChrekSkins.angel?Voice=Chrekvoicedozer.Chrekvoicedozer
Team 0
Login: naam
Attempted to use illegal skin from package ChrekSkins for Commando
Failed to load ChrekSkins.chrk1 so load CommandoSkins.cmdo1
Attempted to use illegal skin from packageChrekSkins for Commando
Failed to load 'texture chrekskins.chrk2angel': Failed to find object 'Texturechrekskins.chrk2angel'
Failed to load ChrekSkins.chrk2angel so load CommandoSkins.cmdo2
Failed to load 'texture commandoskins.cmdo': failed to find object 'texture commandoskins.cmdo5
possessed playerpawn: bbtmale1 ctf-coret.bbtmale5
join succeeded: naam

De client komt er dus wel in maar met een standaard skin terwijl de skin wel ondersteund wordt maar blijkbaar geweigerd wordt.

Ik snap het intussen niet meer. Zonder de patches (UTPG/UTPURE6E) is het goed en met deze fout.

Wat doe ik fout of zie ik over het hoofd?

tnx

[ Voor 12% gewijzigd door LollieStick op 02-01-2004 01:30 . Reden: sorry voor layout vern**kende post ]

• Robin
  • Niet online
UTPure is gemaakt om cheaten zoveel mogelijk tegen te gaan , en volgens mij maak je net gebruik van een skin dat UTPure niet slikt. Dan moet je of UTPure configgen dat het wel de skin slikt of UTPure niet gebruiken :+. Je hebt het toch wel over UT?

• LollieStick
Ja, ik heb het over UT (unreal tournament :p). Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden over de configuratie van utpure :)

tnx so far

edit:

Ik kan nergens iets vinden over het configureren van de UTpure. Iemand een idee hoe ik deze instel om de nodige files te gebruiken?

Even voor duidelijkheid. Ik heb alleen de dedicated server software gedownload. Dus niet het volledige spel.

[ Voor 50% gewijzigd door LollieStick op 02-01-2004 17:16 ]

• LollieStick
*schop*