Omdat voor mij het eigenlijk alleen belangrijk is om af en toe wat momenten vaste te leggen van familie gelegenheden en me katten was ik op zoek naar een mooi compact cameraatje met tussen de 2 en 3 megapixels. En de prijs moest tussen de 100 en 150 euro blijven.
Nu kwam ik de Fuji Digital Q1 tegen en deze voldeed eigenlijk meteen wat ik in me hoofd had.
Mijn vraag is dan ook heeft iemand ervaring met deze digi. camera? of heeft iemand een review online gezien?
De fuji site heeft me al gewonnen, maar ja ik wil zo graag het van de gebruikers weten.
Ps: Omdat ik morgen (geen andere dag mogelijk vanwege een verslag die ze moet uitprinten
) een nieuwe printer ga kopen voor me vriendin (de HP PSC 2175).. wil ik hem morgen graag gaan kopen. Het is dan ook niet het mooiste tijdstip om dit nog te vragen, maar misschien is er nog iemand wakker die dit weet? Alvast bedankt!
Nu kwam ik de Fuji Digital Q1 tegen en deze voldeed eigenlijk meteen wat ik in me hoofd had.
Mijn vraag is dan ook heeft iemand ervaring met deze digi. camera? of heeft iemand een review online gezien?
De fuji site heeft me al gewonnen, maar ja ik wil zo graag het van de gebruikers weten.
Ps: Omdat ik morgen (geen andere dag mogelijk vanwege een verslag die ze moet uitprinten
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 01-01-2004 23:58 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"