Internet Explorer blijft soms hangen of super traag

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Appeltje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik was laatst bij een kenis van mij en wou ff een Post bekijken op GoT.
Het duurde eerst wel 2 minuten voor hij de site had geladen en toen ik een reply wou maken was IE6 zo traag. Ik had al bijna 3 regels getypt en de cursor ging ook wel verder maar er stond geen tekst, na een kleine 2 minuten wachten stond de tekst er ook!!!

Wat kan dit zijn?

PCtje is niet zo nieuw meer AMD 600Mhz, Windows 98se verder alles standaard.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
um ut kan van alles zijn.. van spyware tot keylogger, van brakke pc, tot foute videokaart drivers...

iets meer info is wel leuk opzich

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

smooth scrolling al eens uitgezet, dat helpt ook wel eens een beetje.
Verder adaware er al een overheen gehaald.

Heb dit probleem ook gehad en het is inderdaad heel irritant. Waar het precies door is gekomen ben ik nooit achter gekomen. Had het ook op meerdere pcs. Heb er nu gelukkig geen last meer van :P

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Appeltje,

Met deze topicstart kunnen we niet zoveel - zoals BasieP ook al aangeeft kan dit zoveel zijn dat we er op deze manier lustig op los kunnen gaan fantaseren - en dat is vast niet de bedoeling.

Je probleem kan je eigenlijk in de volgende hoeken zoeken:
  • Je PC hardware is gewoon te laag (te weinig geheugen, er staan te veel programma's open)
  • Je hebt een hardware probleem (bv. een half rotte harddisk)
  • Je hebt spyware of een virus
Persoonlijk lijkt mij de laatste optie het meest aannemelijk - maar zoals ik al zeg, we gaan niet gokken. Ga eens kijken ofdat je met [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] ergens komt.

Dit topic is gesloten.