Wat ik wil:
ntop verzameld gegevens over me network traffic en deze wil ik opslaan in een simpel bestandje. ntop kan zelf n dump maken maar niet naar n file dus doe ik dat met dit script:
maar nu zie k bij het opvragen van de pagina alle gegevens al meteen op het scherm wat ik niet wil. Iemand enig idee? of ervaringen met eigen custom ntop pagina's?
damn titel vergeten
ntop verzameld gegevens over me network traffic en deze wil ik opslaan in een simpel bestandje. ntop kan zelf n dump maken maar niet naar n file dus doe ik dat met dit script:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <?PHP $ntopdump = fopen('http://localhost:3000/dumpData.html?language=php','r'); $dumpfile = fopen('/home/admin/public_html/ntop-php/dump.txt','w'); $ntopdump_contents = ''; while(!feof($ntopdump)) { $ntopdump_contents .= fread($ntopdump, 1024); } fputs($dumpfile,$ntopdump_contents); fclose($dumpfile); fclose($ntopdump); include("./dump.txt"); ?> <HTML><HEAD></HEAD> <TITLE>NTOP Network Traffic Counter</TITLE> <BODY> </BODY> </HTML> |
maar nu zie k bij het opvragen van de pagina alle gegevens al meteen op het scherm wat ik niet wil. Iemand enig idee? of ervaringen met eigen custom ntop pagina's?
damn titel vergeten

[ Voor 36% gewijzigd door curry684 op 01-01-2004 23:52 . Reden: afsluiten met [/code] aub ;) ]
| Hardcore - Terror |