hangt er van af wat je met je geluidkaart doet, als jij mp3 afspeeld kan dat net zo goed op de SB dan op een super nieuwe dure kaart van een half ton, het gaat er niet beter door klinken.
alle kaarten kunnen wel kwalitatief normaal 512kb/s afspelen
verder weet ik van de SB live dat ie geen ruis ofzo heeft, dus daarvoor hoef je het ook niet te doen
verder weet ik van de SB live dat ie geen ruis ofzo heeft, dus daarvoor hoef je het ook niet te doen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Het enigste voordeel dat je denk ik hebt is dat je met een audigy 2 meer functies hebt. EAX 2 en 3 enz.
Nou naast veel Symphony X mp3z die ik draai, speel ik ook veel games en video e.d.BasieP schreef op 01 januari 2004 @ 22:46:
hangt er van af wat je met je geluidkaart doet, als jij mp3 afspeeld kan dat net zo goed op de SB dan op een super nieuwe dure kaart van een half ton, het gaat er niet beter door klinken.
Je kunt ook eens een kijkje bij Terratec nemen. De geluidskwaliteit van de Aureon Sky en Space steken met kop en schouders boven elke Creative kaart uit. 
Ook met games zit je goed. Alleen EAX HD wordt niet ondersteund, dat doen alleen de Audigy's van Creative.
Ook met games zit je goed. Alleen EAX HD wordt niet ondersteund, dat doen alleen de Audigy's van Creative.
He who controls the Spice, controls the Universe.