[Belkin wireless netwerk] Utp kabels erbij performance weg?

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb hier in huis een belkin wireless 54g netwerk, de router heeft naast een wireless connectie ook een 4 poorts switch.

Nu had ik eerder een pc op zolder en verliep zonder problemen. Mijn tante die achter mijn woont heeft ook zo`n netwerk aangeschaft maar hierdoor ondervind ik (tot van de week :( ) geen problemen.

Ik was van plan op de pc van broertje (P!!! 550/aopen ax63pro) ook een wireless netwerkkaart in te pluggen, maar dit ging niet omdat ie niet erkend werd en vermoedelijk door de pci versie. Dus dan maar een draadje trekken, dat heb ik er wel voor over :+ .

Na van de week draden hebben getrokken (ook eentje voor m`n server op zolder) ging de performance zeer sterk achteruit. Ik heb nu op zolder problemen om te kunnen connecten met het netwerk/ internet. Hij is steeds meer van slag door het andere netwerk die van m`n tante is. Soms na enkele keren rebooten wil die weer.

Zou het helpen om het op een andere kanaal aan te sluiten/ of wat kan ik hier überhaupt iets aan doen :?

Mijn dank is groot, want elke keer k*tten om op internet te komen is geen ol :(

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Grimli
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Probeer eens een paar andere kanalen, grote kans dat het helpt. Weet je trouwens zeker dat het door je tante komt, en niet een andere buur die ook zo'n systeempje aangeschaft heeft?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:45

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Grimli schreef op 01 januari 2004 @ 22:29:
Probeer eens een paar andere kanalen, grote kans dat het helpt. Weet je trouwens zeker dat het door je tante komt, en niet een andere buur die ook zo'n systeempje aangeschaft heeft?
Nope, want wij zijn de enige in de buurt, tenminste zover ik weet van onze straat.

Ik zal es een andere kanaal pakken.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+