Toon posts:

[WinXP] Geluidsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik het eens aan andere vragen want zelf kom ik niet meer uit:

Ik heb sinds 2 dagies problemen met mn geluid :'( . Ik heb een SoundBlaster live! 1024 met een DTT3500 set er op, aangesloten op de spdif. Werkt al 3 jaar super, maar nu heb ik opeens geen geluid meer. Ik heb alle draden nagekeken, drivers opnieuw geinstalled, geluidskaart in andere PCI poorten geprobeerd, maar niets werkt. Ik heb al gekregen of tie een hardware conflict heeft ( Irq's enzo.. ), maar dat zit wel goed. Ik heb wel geluid door mn hoofdtelefoon. Ik heb al een andere sb live kaart geprobeerd ( ik heb er 2 .. :P ), maar ook dat werkt niet.

Wie kan mij helpen ?????

Grtz

• You Go
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:48
Welkom op GoT

Heb je misschien vlak voordat het gebeurde software of andere drivers geinstalleerd? Daar zou het dan misschien aan kunnen liggen.

En leg even uit wat een DTT3500 is... voor de niet-wetenden onder ons :D

Edit: DTT3500 is een 5.1 boxensetje

[ Voor 14% gewijzigd door You Go op 01-01-2004 23:05 ]

homo sapiens non urinato in venti adversi

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 23:09

DSK

boeiend...

Aangezien je wel geluid hebt door je koptelefoon, ligt het IMHO aan dat boxensetje
mss kun je deze eens proberen op een andere computer of een discman ofzo.

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd een 5.1 setje, en ik ben er ook heel blij mee :P. Ik heb geen andere software of drivers vlak daarvoor geinstalleerd. Wel heb ik tussen het wel en niet geluid hebben, de IDE kabels van mn hd en cdroms vervangen. 8)7

Ik heb het nu ook op een andere pc geprobeerd, maar ook tervergeefs geen geluid door mn digitale uit/ingang. Ik heb hem nu aangesloten op mn analoge uit/ingang, op mn eigen pc en dat werkt wel. Dus ik denk dat in de versterker/decoder het digitale gedeelte kapot is, of de spdifkabel tussen de geluidskaart en decoder. Iemand ?

grtz

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 20:04 ]