Toon posts:

digitale camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na ff de search uit te hebben geplozen was ik nog nix wijzer

ja dat je geen trust zooi moet kopen, maar daar was ik al achter :)

Er zijn dus een aantal goede camera's te koop. Na even op www.kieskeurig.nl te hebben gekeken kwam ik op de Minolta Dimage 2300 uit. Mede door zijn aantrekkelijke prijs van net geen ƒ1000,- en andere kanshebber is de Canon powershot S10. Weet iemand nog meer opties voor mij?

Vereisten:

LCD scherm
2,1 Mpixel (of meer :) )
USB dataoverdracht
werken in Win2000
prijs: max 1500 gulden (iets eroverheen kan wel maar geen 100'en guldens

wat is eigenlijk het beste opslagmedium?? flashcards of memorystick of of of??

Verwijderd

Koop een CANON S10, hebbie voor vrij weinig geld zo'n 1600 gulden een goede kamera. Kijk wel uit, de vobis durft voor deze nog 2000,- te vragen !!! :) De NutCases

Verwijderd

yup
Vobis laat bijna nooit de prijzen zakken.........eerst verkochten ze een 6.4 gig voor 300 piek en een 10 gig kost ook 300 piek.........15 gig was 400 piek en 20.5 gig was 500 piek......had bij een andere winkel maar een hd besteld (20.5 gig) voor 330 piek ......wel een groot verschil..Het wijkt misschien wel af van dit onderwerp....maar het is gewoon informatie :=)

Ray

Verwijderd

Ik heb de Kodak DC280
was 1400,- (week later 1300, maar dat terzijde |:()
heeft lcd-schermpje, 2x optische zoom, usb overdracht en nog 'n paar leukigheidjes (die je ws niet gebruikt)
Hij bevalt goed, moet ik zeggen. Wordt geleverd met batterijen en oplader. Alleen geen adapter, da's weer jammer.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Als je een Minolta Dimage 2300 wilt gaan kopen en je wilt 1400 piek uitgeven kan je net zo goed zijn opvolger kopen, de Minolta Dimage 2330. Deze heeft namelijk een 2x optische zoom. Dit ontbreekt bij zijn oudere broertje en is echt heeeel erg handig bij het fotograferen.

Bel Correct in Rotterdam effe, daar zag ik de Minolta Dimage 2300 voor 900 piek liggen :). Ze kunnen hem ook naar je opsturen.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

HP heeft sinds kort ook een Digitale camera voor 995,- te koop bij MyCom. en als je iets meer geld ervoor over hebt zal ik gaan voor de Canon IXUS, erg klein:):) en kwaliteit :? geen id.

maar deze hebben allebei 2.1 mega, lCD, 8mb flash.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:08

botoo

💀 too old to die young

Op de HCC beurs ben ik bij Sony de camera's wezen kijken/voelen/proeven :9~
Mijn keus is gevallen op de Cybershot DSC-S50, die iets van 1600 piek moet kunnen kosten. Hij is klein en heel uitgebreid (o.m. 6x digi-zoom & 2.1G pixels)
ik wacht al een poosje (vergeefs) op interessante prijsverlagingen, uiteindelijk hoef ik hem pas komende zomer te hebben.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Heb zelf gisteren een JVC GC-X1 gekocht :7 Zit wel iets boven je budget maar dan heb je wel een supertoestel, met alles erop en eraan!!!

JVC roelt B-)
Pagina: 1