9800XT overclock?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-02 21:21
Hoe kan ik mijn nieuwe Asus Radeon 9800XT het beste overclocken?
En tot hoever kan ik gaan totdat ik extra koeling nodig heb?
Hoe meet ik de temperatuur, en trek ik een veiligheidsgrens?

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
wat dacht je van de search te gebruiken :?

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
overclocken doe je met rage 3d tweaker www.rage3d.com

als je een normale gebruiker bent hoef je dat ding niet te ocen want hij is meer dan snel >:) genoeg

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-02 21:21
Ja, maar ik vraag me af tot hoever ik kan gaan zonder aangepaste koeling.... Ik hoef hem niet extreem over te clocken, maar wil hem wel een stukje opkrikken, dat draait gewoon lekkerder lijkt mij... Ook mijn vraag op het meten van de temperatuur van mijn kaart wordt hier helaas niet concreet beantwoord...

Beetje teleurstellend dat er hier van die irritante betweterige idioten rondzwerven, die je vervolgens vertellen dat ik beter moet gaan zoeken. Erg triest hoor, want ik heb op dit hele forum nog nix concreets kunnen vinden wat direct antwoord op mijn vragen geeft..

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-02 18:33
Macros4 schreef op 01 januari 2004 @ 22:00:
Hoe kan ik mijn nieuwe Asus Radeon 9800XT het beste overclocken?
En tot hoever kan ik gaan totdat ik extra koeling nodig heb?
Hoe meet ik de temperatuur, en trek ik een veiligheidsgrens?
Dan ga ik misschien ook lullig klinken maar volgens mij heb je de kaart nog geen eens uit de doos gehaald!

Bijgeleverd: ASUS Smart Doctor™ provides the best operating safety for your system
Temp sensor dus!

En overdrive zet je kaart op een snelheid wat "veilig" is!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03-2025
ja man, met zo een houding krijg je cker een antwoord |:(

en denk je nou echt dat een high-end kaart als die 9800 door een beetje overklokken lekkerder gaat lopen ?

[ Voor 3% gewijzigd door mdj84nl op 01-01-2004 23:08 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Macros4 schreef op 01 januari 2004 @ 23:03:
...
Beetje teleurstellend dat er hier van die irritante betweterige idioten rondzwerven, die je vervolgens vertellen dat ik beter moet gaan zoeken. Erg triest hoor, want ik heb op dit hele forum nog nix concreets kunnen vinden wat direct antwoord op mijn vragen geeft..
Laten we het er dan bij houden dat eigen ervaring dan zelfs opweegt tegen het mooie GoT. Ga er eerst eens zelf mee aan de gang en laat zien dat je een tweaker bent in plaats van hier in DOC je vragen te 'dumpen' zonder uberhaupt te melden wat je zelf al geprobeerd/gevonden/gelezen etc hebt om het te overclocken.

Zie ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en doe wat aan je respect voor medetweakers - anderen idioten noemen komt wel heel erg kinderachtig over, en ontneemt mensen die jou misschien verder hadden kunnen brengen de wil om te helpen :/

Ook Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) doorlezen zou handig zijn, evenals de Algemene faq inzake topicstarts.

[ Voor 10% gewijzigd door Remy op 01-01-2004 23:14 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.