Toon posts:

Pioneer DVR-A06: DVD-R perfect, DVD+R onleesbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gisteren een pioneer dvr-a06 gekocht voor maar €140. Ik heb hem getest door een dvdtje te backupen. Eerst met dvd shrink en dan branden met pinacle (eerst geprobeerd met nero maar nero ondersteunt hem niet) ik heb 2 films gebrand met pinacle. 1 op een dvd-r schijfje en 1 op een dvd+r schijfje. Het dvd-r schijfje is perfect, het dvd+r schijfje heeft hij met succes gebrand, maar mijn pc kan hem niet lezen. Kijk eens naar de link hieronder, dit geeft mijn pc als ik hem wil afspelen.

http://users.pandora.be/bjornie/School/foutmelding.gif

(Waarschijnelijk werkt gij wel in een gewone dvd speler, nog niet geprobeerd maar ik heb voorlopig nog geen ik kijk mijn dvd's via de computer aan te sluiten op tv.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 21:37 ]

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-03 10:08
gebruik voor het afspelen van het andere schijfje(wat het niet doet) een dvd afspeelproggie, powerDVD, winDVD, zijn er enkele....

suc6

Twitch: Phyloni1

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt + ontzeurd. Je hoeft hier helemaal niet te zeuren met "help me aub". Niemand is hier verplicht om jou te helpen. Je wordt vanzelf wel geholpen hoor ;)

edit:
En ik heb jouw crosspost hiero verwijderd [rml][ Ervaringen] Pioneer DVR-A06/106 DVD-brander[/rml] Het is niet de bedoeling om je probleem op meerdere plaatsen ten gehore te brengen. Dat komt alleen maar opdringerig over en dat is niet gewenst hier op GoT.

Al met al heb ik niet het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] goed hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 62% gewijzigd door BalusC op 01-01-2004 22:43 ]