Afleverrapporten SMS

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:25
Ben ik de enige die geen afleverrapporten meer krijgt van smsjes??

Heb T-mobile en sinds gisteravond krijg ik ze niet meer...... of is dat als bescherming voor T-mobile tijdelijk uit gezet???

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:23
Misschien zijn ze tijdelijk uitgezet ivm nieuwjaarsdrukte (verzendrapport is gewoon een extra SMS'je) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
qua netwerkverkeer een extra smsje bedoel je???

ja zat ik zelf ook al aan te denken maar vroeg me af of meer mensen het gemerkt hadden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25941

hier hetzelfde verhaal...

weer zo een sterk punt van t-mobile: communicatie
30 dec kreeg ik wel afleverrapporten en nu ineens niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31276

Ik stuurde vanmiddag een SMSje en dacht idd dat ie nie was aangekomen omdat ik geen afleverrapport kreeg....bleek dus dat ie toch was aangekomen aangezien ik een antwoord terug kreeg!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:29
Waarom bel je niet gewoon de helpdesk van T-Mobile ? :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25941

Juicy: omdat dat geen zin heeft?

een tijd gelezen was er een lichte ruis bij mijn telefoongesprekken in den haag. dus gebeld met t-mobile zeiden ze dat het aan me telefoon kon liggen en dat maar eerst moest uit gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Juicy schreef op 01 januari 2004 @ 21:40:
Waarom bel je niet gewoon de helpdesk van T-Mobile ? :?
Omdat dit goedkoper is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Virus.NL schreef op 01 januari 2004 @ 21:44:
[...]

Omdat dit goedkoper is :)
T-Mobile helpdesk is gratis :? :)

[ Voor 3% gewijzigd door aardbeix15 op 01-01-2004 21:50 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96582

Hier had ik vanaf 30 december ook last van. Dacht eerst dat het kwam omdat ik uit Luxemburg kwam. Maar sinds vandaag krijg ik de statusberichten wel weer binnen. Was ff wennen. Dacht eerst ook dat mijn smsjes niet aankwamen.

edit: Ik zit ook bij T-mobile

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 96582 op 01-01-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97283

misschien lichtelijk offtopic:

moet je eigenlijk betalen voor een statusaanvraag want het kost ze ook een extra sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

nee dat hoeft niet

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-05 14:40
Ik krijg al tijden geen bevestiging meer van het feit dat het bericht ook daadwerkelijk is afgeleverd, ik krijg alleen maar een rapport met daarin 'onderweg'. Heb overigens KPN Mobile..

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19391

bij vodafoon krijg ik gewoon tijdens de jaarwisseling aflever raporten.

@ TS hebbie prepay of Abo ??

abo kreeg namelijk vroeger meer voorrang op het netwerk.... (deze melding kwam uit de mond van een helpdesk medewerker 2 jaar terug)
ik weet niet of het nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
Steije schreef op 01 januari 2004 @ 22:02:
Ik krijg al tijden geen bevestiging meer van het feit dat het bericht ook daadwerkelijk is afgeleverd, ik krijg alleen maar een rapport met daarin 'onderweg'. Heb overigens KPN Mobile..
Heb ik ook last van (met Hi Prepay), is volgens de KPN nog nooit mogelijk geweest (heb t bij het business centre gevraagd, wat in Gouda nu overigens gesloten is...)

Zelfde verhaal met regio info, wat van de een op de andere dag ook onverklaarbaar niet meer werkt... hmmm met Vodafone werkt t alle 2 nog perfect :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92356

ik kreeg mijn afleverrapporten te laat... ik had al reactie terug voordat ik een afleverrapport kreeg (heb telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:45
Ik hoorde dat T-Mobile de afleverrapporten tijdelijk uit had gezet vanwege de nieuwjaarsdrukte. Zo konden er meer SMSjes afgehandeld worden door de SMS centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-05 14:25

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik krijg naar van T-Mobile naar (dacht ik) Orange geen 'onderweg' berichten meer.. maar wel afleverberichten.. dat was ook ff wennen.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 16:00

spok9

Groen...

Hmm... Ik heb ook T-mobile, maar ik krijg nooit afleverberichten, moet je dat ook ergens in je telefoon instellen ofzo?

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
aardbeix15 schreef op 01 januari 2004 @ 21:50:
[...]

T-Mobile helpdesk is gratis :? :)
kan je voorstellen hoe goedkoop dit is ;)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:51
Dit moet je in je telefoon instellen ja. Staat bij een Nokia onder "berichten, berichten opties, algemeen" (bij mijn 3310, wellicht anders bij een ander type)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Laatst online: 30-04 16:00

spok9

Groen...

Iemand enig idee hoe je dit in kan stellen in een motorola V60i?

Search en handleiding bieden geen antwoord...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Kan het ook zo zijn dat een sms gewoon niet aankomt rond oud en nieuw? Ik heb een sms gestuurd om 24;00 precies, maar de ontvanger beklaagt zich niks ontvangen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

tuurlijk kan dat het ....... netwerk was 3 keer verzopen .. probeer maar eens normaal te bellen op dat tijdstip

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65895

Heb een tijdje een KPN Mobile abo gehad en volgens KPN klantenservice ondersteund hun SMS centrale inderdaad geen standaard afleverrapporten. Ze hebben wel een 'eigen' rapport door #0# voor het sms-je te zetten (deze code weet ik niet zeker). Je krijgt dan een heel uitgebreid rapport terug hoe het sms-je is aangekomen ec. Maarja deze code voor ieder sms-je zetten is erg onhandig en omslachtig, waardoor je dit niet zo vaak zult doen en KPN dus kosten bespaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:40

The Wizard

Moderator Mobile
Volgens mij is het *0# voor KPN. Jammer dat ze geen standaard afleverrapporten ondersteunen, dit is zeker omslachtig...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24609

Ik heb daar ook al hele discussies over gehad met de klantenservice van KPN mobile. Maar ze snapte niet zo goed waar ik me druk om maakte :S

Die standaard sms afleverberichten zijn echt super handig en die gebruikte ik altijd toen ik nog Ben (T-Mobile) had. Maar sinds in toen over ben gestapt naar KPN omdat ik thuis nog steeds geen bereik had met Ben mis de afleverrapporten heeel erg :)

Maarja nix aan te doen helaas. Volgende keer maar weer naar een andere provider, wel nummertje meenemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is zeker dat het, bij KPN, *0# is; werkt overigens erg goed! Ik heb in nieuwjaarsnacht via mijn KPN-abbo berichtjes verzonden waarbij ik *0# voor het berichtje heb gezet; na ongeveer een half uurtje kwam er dan een bevestiging binnen (normaal enkele seconden).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 21:01
Vodafone geen problemen met afleverberichten, zelfs tussen 00.00 en 01.00 nieuwjaarsnacht.
Alleen het wegkrijgen van een sms wilde wat moeilijk, ook nieuwjaarsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Klopt inderdaad. Ik heb ook T-mobile, en ik heb inderdaad het idee dat het gewoon uit veiligheid tijdelijk uit is gezet.

Tevens ging smssen erg lastig na 12'en, ik moest wel tot 10 keer op retry drukken voordat het daadwerkelijk lukte. Kan me dus goed voorstellen dat de load al voldoende was zegmaar ;)

Permanent wintericon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Heb abo....

maar sms-en ging an sich wel.....

alleen nog steeds geen bevestigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Ik kreeg ook geen afleverrapport toen ik nieuwjaarsnacht een paar SMS'jes wilde sturen. Moest ook wel 10 keer op retry drukken. M'n vriendin met KPN had trouwens geen problemen. Bij navraag kreeg ik te horen dat mijn SMS'jes ook niet waren aangekomen. Nieuwjaarsdag overdag kreeg ik de afleverrapporten wel weer.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32991 op 02-01-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

hier t-mobile abbo... nog steeds geen aflever rapporten....
beetje lomp van t-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
inmiddels krijg ik ze weer wel!

probleem opgelost dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Heb ik ook, maar dan met T-Mobile... En het begon in de laatste week van december 2003. Heel irritant.
SMSen waren wel aangekomen, ik kreeg een reply wat sloeg op de inhoud.

K*t zooi! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
Brrr, ik zie het al voor me, iedereen om 24:00 druk bezig een sms'je te tikken op een priegelig telefoon-toetsenbordje.

Heb alles verstuurd via smscity.nl, alles kwam om en nabij 24:00 binnen. :)

(Nav m'n vader zijn motto: als je een machine zo ver kan krijgen om iets vóór je te doen, moet je dit zeker niet laten. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50159

offtopic:
Waarom hebben jullie T-Mobile gekozen en niet Vodaphone??? JUIST omdat het zo lekker goedkoop is. Ga dan nu niet elke keer zeuren over die gasten. Je leest hier op dit forum overal gezeik over T-Mobile. Ga dan gewoon weg, naar een andere provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34225

Ik bedenk me net iets. Kan het zijn dat afleverrapporten als sms-service diensten worden gefactureerd bij T-Mobile :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparta
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 16:32
Anoniem: 50159 schreef op 02 januari 2004 @ 17:26:
offtopic:
Waarom hebben jullie T-Mobile gekozen en niet Vodaphone??? JUIST omdat het zo lekker goedkoop is. Ga dan nu niet elke keer zeuren over die gasten. Je leest hier op dit forum overal gezeik over T-Mobile. Ga dan gewoon weg, naar een andere provider
offtopic:
Je gelooft het niet, maar sommige mensen hebben met T-mobile een beter bereik dan met Vodafone. ;)

En verder lijkt het mij totaal misplaatst om T-mobile als een 'budget provider' af te doen. Aangezien zij ook een dienst leveren, waar men een bepaalde kwaliteit aan koppelt. (*kuch* communicatie naar klanten *kuch*)

Simpel gezegd: men (Ikzelf in ieder geval wel) verwacht van T-mobile een provider die dezelfde kwaliteit kan bieden als KPN/Vodafone voor een lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15554

Nou ik zou je vertellen ik krijg nu al 2 dagen continue ontvangstbevestigingen ik word er helemaal gek van.
tussen 0:00 en 1:00 eerst een groepssms naar 25 personen (tijdens versturen error bericht niet verzonden).
Opnieuw proberen dan maar naar 15 personen zelfde probleem.
Half uur later nog maar eens naar die 15 personen toen werd hij verzonden.
En nu krijg ik dus al 2 dagen ontvangstbevestigingen van sommige personen dus 3 x ik snap er nix meer van.
Ik zit trouwens bij Orange

:+ Leuke bijkomstigheid het is nu wel netzo alsof je populair bent :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 15554 op 02-01-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Anoniem: 50159 schreef op 02 januari 2004 @ 17:26:
offtopic:
offtopic:
Euh...Ik ben persoonlijk zeer tevreden over T-mobile, zoals hierboven al gezegd is heb ik beter bereik dan vroeger met KPN en de gesprekskwaliteit e.d. is absoluut prima.

Verder zie ik niet waar er hier "gezeurd" wordt: er wordt een vraag gesteld en daar wordt (op een enkele reply na) gewoon antwoord op gegeven...zeikreplies heb je in elk topic.

Mijn afleverrapporten doen het overigens sinds gisteren ook weer. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wokkels op 03-01-2004 07:23 ]

Permanent wintericon!

Pagina: 1