ja zat ik zelf ook al aan te denken maar vroeg me af of meer mensen het gemerkt hadden....
Anoniem: 25941
weer zo een sterk punt van t-mobile: communicatie
30 dec kreeg ik wel afleverrapporten en nu ineens niet meer
Anoniem: 31276

Anoniem: 25941
een tijd gelezen was er een lichte ruis bij mijn telefoongesprekken in den haag. dus gebeld met t-mobile zeiden ze dat het aan me telefoon kon liggen en dat maar eerst moest uit gaan zoeken.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Anoniem: 96582
edit: Ik zit ook bij T-mobile
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 96582 op 01-01-2004 21:53 ]
Anoniem: 97283
moet je eigenlijk betalen voor een statusaanvraag want het kost ze ook een extra sms?
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Anoniem: 19391
@ TS hebbie prepay of Abo ??
abo kreeg namelijk vroeger meer voorrang op het netwerk.... (deze melding kwam uit de mond van een helpdesk medewerker 2 jaar terug)
ik weet niet of het nu nog zo is.
Heb ik ook last van (met Hi Prepay), is volgens de KPN nog nooit mogelijk geweest (heb t bij het business centre gevraagd, wat in Gouda nu overigens gesloten is...)Steije schreef op 01 januari 2004 @ 22:02:
Ik krijg al tijden geen bevestiging meer van het feit dat het bericht ook daadwerkelijk is afgeleverd, ik krijg alleen maar een rapport met daarin 'onderweg'. Heb overigens KPN Mobile..
Zelfde verhaal met regio info, wat van de een op de andere dag ook onverklaarbaar niet meer werkt... hmmm met Vodafone werkt t alle 2 nog perfect
Whoop!
Anoniem: 92356
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
kan je voorstellen hoe goedkoop dit is
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Whoop!
Search en handleiding bieden geen antwoord...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Anoniem: 28603
Anoniem: 65895
Heb een tijdje een KPN Mobile abo gehad en volgens KPN klantenservice ondersteund hun SMS centrale inderdaad geen standaard afleverrapporten. Ze hebben wel een 'eigen' rapport door #0# voor het sms-je te zetten (deze code weet ik niet zeker). Je krijgt dan een heel uitgebreid rapport terug hoe het sms-je is aangekomen ec. Maarja deze code voor ieder sms-je zetten is erg onhandig en omslachtig, waardoor je dit niet zo vaak zult doen en KPN dus kosten bespaart...Steije schreef op 01 januari 2004 @ 22:02:
Ik krijg al tijden geen bevestiging meer van het feit dat het bericht ook daadwerkelijk is afgeleverd, ik krijg alleen maar een rapport met daarin 'onderweg'. Heb overigens KPN Mobile..
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Anoniem: 24609
Die standaard sms afleverberichten zijn echt super handig en die gebruikte ik altijd toen ik nog Ben (T-Mobile) had. Maar sinds in toen over ben gestapt naar KPN omdat ik thuis nog steeds geen bereik had met Ben mis de afleverrapporten heeel erg
Maarja nix aan te doen helaas. Volgende keer maar weer naar een andere provider, wel nummertje meenemen natuurlijk.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Alleen het wegkrijgen van een sms wilde wat moeilijk, ook nieuwjaarsdag.
Tevens ging smssen erg lastig na 12'en, ik moest wel tot 10 keer op retry drukken voordat het daadwerkelijk lukte. Kan me dus goed voorstellen dat de load al voldoende was zegmaar
Permanent wintericon!
maar sms-en ging an sich wel.....
alleen nog steeds geen bevestigingen...
Anoniem: 32991
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 32991 op 02-01-2004 12:17 ]
Anoniem: 22545
beetje lomp van t-mobile....
probleem opgelost dus!
Heb ik ook, maar dan met T-Mobile... En het begon in de laatste week van december 2003. Heel irritant.Steije schreef op 01 januari 2004 @ 22:02:
SMSen waren wel aangekomen, ik kreeg een reply wat sloeg op de inhoud.
K*t zooi!
Heb alles verstuurd via smscity.nl, alles kwam om en nabij 24:00 binnen.
(Nav m'n vader zijn motto: als je een machine zo ver kan krijgen om iets vóór je te doen, moet je dit zeker niet laten.
Anoniem: 50159
Waarom hebben jullie T-Mobile gekozen en niet Vodaphone??? JUIST omdat het zo lekker goedkoop is. Ga dan nu niet elke keer zeuren over die gasten. Je leest hier op dit forum overal gezeik over T-Mobile. Ga dan gewoon weg, naar een andere provider
Anoniem: 34225
Anoniem: 50159 schreef op 02 januari 2004 @ 17:26:
offtopic:
Waarom hebben jullie T-Mobile gekozen en niet Vodaphone??? JUIST omdat het zo lekker goedkoop is. Ga dan nu niet elke keer zeuren over die gasten. Je leest hier op dit forum overal gezeik over T-Mobile. Ga dan gewoon weg, naar een andere provider
Je gelooft het niet, maar sommige mensen hebben met T-mobile een beter bereik dan met Vodafone.
En verder lijkt het mij totaal misplaatst om T-mobile als een 'budget provider' af te doen. Aangezien zij ook een dienst leveren, waar men een bepaalde kwaliteit aan koppelt. (*kuch* communicatie naar klanten *kuch*)
Simpel gezegd: men (Ikzelf in ieder geval wel) verwacht van T-mobile een provider die dezelfde kwaliteit kan bieden als KPN/Vodafone voor een lagere prijs.
Anoniem: 15554
tussen 0:00 en 1:00 eerst een groepssms naar 25 personen (tijdens versturen error bericht niet verzonden).
Opnieuw proberen dan maar naar 15 personen zelfde probleem.
Half uur later nog maar eens naar die 15 personen toen werd hij verzonden.
En nu krijg ik dus al 2 dagen ontvangstbevestigingen van sommige personen dus 3 x ik snap er nix meer van.
Ik zit trouwens bij Orange
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 15554 op 02-01-2004 17:42 ]
Anoniem: 50159 schreef op 02 januari 2004 @ 17:26:
offtopic:
Euh...Ik ben persoonlijk zeer tevreden over T-mobile, zoals hierboven al gezegd is heb ik beter bereik dan vroeger met KPN en de gesprekskwaliteit e.d. is absoluut prima.
Verder zie ik niet waar er hier "gezeurd" wordt: er wordt een vraag gesteld en daar wordt (op een enkele reply na) gewoon antwoord op gegeven...zeikreplies heb je in elk topic.
Mijn afleverrapporten doen het overigens sinds gisteren ook weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Wokkels op 03-01-2004 07:23 ]
Permanent wintericon!