Greetz,
Zit 'Spellforce' te spelen maar ik wil dat het mooier wordt dus ben met de :
(Direct3D) anti-alliasing + Anisotropische filtering gaan pielen.
Maaaaarrrr....
Maar als ik anti-alliasing wil aanzetten slaat het beeld na het laden van loadgame blauw. (niet wind00s blauw hoor)
Ik kan de Anisotropische filtering wel aanzetten. Ik wil graag de anti-alliasing aanzetten omdat het nu een beetje kartelig uitziet.
Ik zou zelf niet weten waar het aan zou liggen, mijn reQ van mijn PC zijn goed genoeg
----------
WinXP
Mobo: NF7 van abit
3dkaart: powercolor 9600PRO
Geheugen: 768DDR PC3200
Proc: AMD 2500+ Barton
rad_w2kxp_omega_2504 driver
---------
Heb het spel al opnieuw geinstaleerd om te kijken of dat misschien hielp maar niet dus (was opzich ook wel te verw8ten) Heb wat zitten loeren op internet maar niets gevonden.
Weet iemand misschien waardoor dat komt? heeft iemand er ook al problemen mee gehad?
ps. het spel doet het voorderest wel. Maar ik wil het mooier hebben
Zit 'Spellforce' te spelen maar ik wil dat het mooier wordt dus ben met de :
(Direct3D) anti-alliasing + Anisotropische filtering gaan pielen.
Maaaaarrrr....
Maar als ik anti-alliasing wil aanzetten slaat het beeld na het laden van loadgame blauw. (niet wind00s blauw hoor)
Ik kan de Anisotropische filtering wel aanzetten. Ik wil graag de anti-alliasing aanzetten omdat het nu een beetje kartelig uitziet.
Ik zou zelf niet weten waar het aan zou liggen, mijn reQ van mijn PC zijn goed genoeg
----------
WinXP
Mobo: NF7 van abit
3dkaart: powercolor 9600PRO
Geheugen: 768DDR PC3200
Proc: AMD 2500+ Barton
rad_w2kxp_omega_2504 driver
---------
Heb het spel al opnieuw geinstaleerd om te kijken of dat misschien hielp maar niet dus (was opzich ook wel te verw8ten) Heb wat zitten loeren op internet maar niets gevonden.
Weet iemand misschien waardoor dat komt? heeft iemand er ook al problemen mee gehad?
ps. het spel doet het voorderest wel. Maar ik wil het mooier hebben