Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Heb iets in dezelfde aard maar als ik in een portal loop (dus een level verder ga), krijg ook het laadscherm en daarna knalt hij op bureaublad. Gewoon weer geinstalleerd zonder patches.
Btw het is geen officiele versie die ik heb
ik weet niet of het bij jou ook het geval is? Kan ermee te maken hebben want ze hebben de meest gebruikte keys op een zwarte lijst gezet en het is nogal knoeien om die patch geinstald te krijgen...
Btw het is geen officiele versie die ik heb
Heb zelf ook niet origineel, maar heb de patch dan ook niet geinstalleerd. Misschien eerst ff reinstallen en dan niet de patch installenLetsnow schreef op 03 januari 2004 @ 09:51:
Heb iets in dezelfde aard maar als ik in een portal loop (dus een level verder ga), krijg ook het laadscherm en daarna knalt hij op bureaublad. Gewoon weer geinstalleerd zonder patches.
Btw het is geen officiele versie die ik hebik weet niet of het bij jou ook het geval is? Kan ermee te maken hebben want ze hebben de meest gebruikte keys op een zwarte lijst gezet en het is nogal knoeien om die patch geinstald te krijgen...
Heb ik gedaan en alles werkt weer hoor. Heb het bijna uitgespeeld ook.Notna schreef op 03 januari 2004 @ 10:49:
[...]
Heb zelf ook niet origineel, maar heb de patch dan ook niet geinstalleerd. Misschien eerst ff reinstallen en dan niet de patch installen
dit probleem heb ik ookTwee Dee schreef op 01 januari 2004 @ 20:48:
Ik heb een probleem bij het spel Spellforce: The Order of Dawn. Ik heb patch 1.05 geïnstalleerd.
Het spel installeert goed, de intro en het maken van een character gaan ook goed. Als ik vervolgens daadwerkelijk het spel wil starten, krijg ik het loading... scherm (met die vrouwelijke warrior) en vervolgens wacht ik even. Als laatste staat er in de balk onderin "inititializing platform", waarna ik een crash naar desktop krijg.
Ik zie verder geen melding, en ik kan ook geen log ergens vinden.
Overige info:
WinXP Pro sp1
DirectX 9b
GF4 Ti4200 128 MB
Detonator 53.03 (45.23 ook geprobeerd)
512MB Samsung PC2700
AMD Athlon XP2000+
Win XP Pro sp1
DX 9b
Hercules AIW 8500DV
Catalyst 3.10
512MB RIMM
P4 2.4@2.7
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Zonder patch werkt het inderdaad wel. Als ik vervolgens een savegame maak en alsnog de patch installeer, kan ik wel de savegame starten.
Maar zodra er dan een andere map geladen wordt, zit ik alsnog naar m'n desktop te staren...
Dan maar even uitproberen zonder patch...
Maar zodra er dan een andere map geladen wordt, zit ik alsnog naar m'n desktop te staren...
heb je 1.02 en 1.03 ook geprobeerd? ik ben meteen van 1.01 naar 1.05 gegaan namelijk
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
-TIP TIP TIP-
Ik heb het spel net besteld bij Play.com voor 9.99 pond, omgerekend nog onder de 15 euro! Aanradertje dus voor mensen met Creditcard die het spel leuk genoeg vinden om te kopen!
-/TIP /TIP /TIP-
Met de officiële versie maak ik me dan ook geen zorgen over die patch die nu even niet werkte (maar dat was natuurlijk de bedoeling van de makers)
.
Ik heb het spel net besteld bij Play.com voor 9.99 pond, omgerekend nog onder de 15 euro! Aanradertje dus voor mensen met Creditcard die het spel leuk genoeg vinden om te kopen!
-/TIP /TIP /TIP-
Met de officiële versie maak ik me dan ook geen zorgen over die patch die nu even niet werkte (maar dat was natuurlijk de bedoeling van de makers)
ik heb hetzelfde, eerst na de intro crashes, daarna geuninstalled, weer geinstalled, een savegame gemaakt, 1.05 geinstalleerd, en nu crashte hij niet na de intro maar werkte de savegame gewoon, maar zodra ik (via een portal) naar een andere map/stad ga crash ik weer naar mijn desktopTwee Dee schreef op 04 januari 2004 @ 10:51:
Zonder patch werkt het inderdaad wel. Als ik vervolgens een savegame maak en alsnog de patch installeer, kan ik wel de savegame starten.
Het ligt niet aan grafische instellingen zoals anti-aliasing ofzo, want de game werkt verder wel prima nu.
Pagina: 1