[XP] Apostrof verschijnt automatisch 2 keer

Pagina: 1
Acties:

• Rabrynil
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 20:24
Hoi allen,

Iemand die ik ken heeft thuis enkele PC's draaien met Windows XP Home en Prof.
Wat nu het geval is dat ineens alle PC's met XP Home/Prof de apostrof twee keer zetten, bij één keer drukken op de knop (naast dubbele punt) zonder Shift.
Door op Backspace te drukken blijft er dan nog één over.

Ik heb al gevraagd of hij een specifiek programma heeft geïnstalleerd, dat is niet zo. Ik heb de toetsenbordindeling laten controleren, die klopt ook. En ik heb de herhalingsvertraging/snelheid laten controleren (twee keer drukken geeft immers hetzelfde resultaat).

Ik kom er helaas niet uit waar het kan zitten.

Iemand wel? Ik hoop het.

Cya,
Rabrynil

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op welke toetsenbord indeling en ook belangrijk Landinstelling staat het ding nu?

btw, grtz$user hoeft niet onder iedere post (zie ook de FAQ)

• Rabrynil
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-05 20:24
Het is een toetsenbord met de standaardindeling (VS Internationaal), hier staat alles ook op ingesteld. En het land staat op Nederland.

Bij mij staat het ook gewoon zo en er is niks aan de hand, maar het moet met een instellinkje ergens te maken hebben.

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-05 21:44
Kijk eens in taakbeheer of er een programma inzit, die bestaat uit 4 hoofdletters en met .exe extensie. Het is een keylogger en ik had het ook, als je dat progje uitzet, werkt alles gewoon weer. Maar het is een virus, dus ik zou ff een virusscanner nemen ;)

www.free-av.com ;)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:45

tweakerbee

dus..?

You can't have everything. Where would you put it?