Verwijderd
Lucky BASTART, hier komt in geen 10 jaar kabel en\of ADSL 
Ik zit steeds de kpn maar de sponsoren
Ik zit steeds de kpn maar de sponsoren
Verwijderd
Ik zou het je niet durven zeggen, maar het is mij ook opgevallen dat met m'n casema de download soms begint met 15kb/s en dan heel snel afzakt naar 4 - 5kb/s...
Ik heb chello, mijn download is erg constant, je haalt gelijk de complete snelheid (niet meer en niet minder), de upload is echter duidelijk begrensd, want die die begint op 100KB/s, maar wordt daarna gelijk begrensd naar de 16KB/s (volgens specs.)!
Verwijderd
tjsa, 400KB/s met mxstream is zo en zo niet mogelijk, want het basic-abbo is 512Kbit/s (=64KB/s) en het extra-abbo is 1024Kbit/s (128KB/s).. er zal dus wel iets mis zijn met die proxy.. die downloadt eerst een klein beetje ofzo en als hij begint met de progress meter heeft hij al bijvoorbeeld 400KB gehad, en hij denk dan dat dat allemaal in 1 seconde is gebeurd, dus zegt hij dat 't 400KB/s is.. en dan is 't logisch dat de snelheid ook 'afzakt' (wat dus eigenlijk helemaal niet het geval is)
Sir Mchyde:
Jah dat vind ik wel een logische verklaring. Maar waarom dan het verschil tussen kabel en ADSL? Heeft dat iets te maken met de diverse proxies, of met de manier van communicatie tussen mij en allerlei routers en tussenstationnen van KPN bijvoorbeeld?
Jah dat vind ik wel een logische verklaring. Maar waarom dan het verschil tussen kabel en ADSL? Heeft dat iets te maken met de diverse proxies, of met de manier van communicatie tussen mij en allerlei routers en tussenstationnen van KPN bijvoorbeeld?
Verwijderd
Het andwoord is ergug simpel, als je bezig bent met het aantegeven waar je het bestandje wil opslaan is windows al bezig met downloaden, en als je daarna een plek hebt gevonden waar je het wil opslaan dan geeft hij weer wat hij in die Bijv. 5 sec al heeft zitten downloaden en zegt dat hij dat in 1 sec heeft gedaan.
Vandaar dat ie dan weer afloopt want dan houdt hij die snelheid natuurlijk niet vol
Vandaar dat ie dan weer afloopt want dan houdt hij die snelheid natuurlijk niet vol
Verwijderd
nou, jóuw proxies zijn helemaal verkniptOp zondag 10 december 2000 21:46 schreef sub-zero het volgende:
ik zit gewoom op 300 kb down en 30 up
maarja, op zich zou de opbouw van de snelheid niet uit moeten maken per internetsoort. ADSL is alleen verschillend in manier van aansluiting.. met ADSL gaat het via de telefoonlijn naar een server, en met kabel gaat het via de kabel.
De data die je binnenkrijgt is onafhankelijk van de manier waarop je aangeloten bent. Dat het de ene keer bijvoorbeeld snel begint en langzamer eindigt hangt dus niet af van jou, maar van je ISP of van de server waar je de data vanaf haalt.
Ik denk dus dat het puur toeval was dat het die paar keer dat je het zag zo was
--
oh, im_me: dat zei ik al in m'n vorige post
Pagina: 1