MSN vergeet mijn emailadres steeds

Pagina: 1
Acties:

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Ik gebruik msn 6.1 onder windows XP.
nou heb ik het volgende probleem als ik mijn emailadres invul in msn en code dan start ie door en logged hij in maar nou zet ik de computer uit en aan en vervolgens is hij mijn emailadres en code vergeten.
Nou vindt ik mijn code invullen steeds niet zo erg maar mijn email adres is nogal lang en om dat steeds in te vullen vindt ik vervelend.

Nou heb ik de search en alles al geprobeerd te gebruiken en wel wat tips kunnen vinden om naar te kijken, zoals bij gebruikers accounts en dan netwerkwachtwoorden beheren te kijken, daar komt hij dus te staan mijn email adres maar als ik windows opnieuw boot is hij weer weg, maar de totale oplossing kan ik niet vinden.

Oke ik ben blond enzo, dus als het ergens wel stond graag een verwijzing, maar ik kon niet zo zeer een oplossing vinden

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10-2025
heb je msn erafhalen > reboot > opnieuw downloaden en erop zetten al geprobeerd?

Verwijderd

Of heb je misschien een Internet History Eraser o.i.d. geinstalleerd, die alles bij shutdown of boot wist? Dus ook je MSN instellingen?

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Nou het zit zo ik heb msn al een paar keer proberen te uninstallen en weer te installen maar dat schijnt niet te werken en wat betreft dat internet history eraser, nee dat heb ik niet draaien, nou ja anders ga ik wel naar 6.0 ofzo

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:32

JoeBlack2k

I Love Hilary

iets braks in je register..

zoek ff op messenger en haal alles uit je register..

Hilary Duff 4-Life

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Kijk eens in de FAQ over het legen van MSN lijsten, en probeer dat in omgekeerde volgorde te doen :)

Verwijderd

G33rt schreef op 06 januari 2004 @ 11:35:
Kijk eens in de FAQ over het legen van MSN lijsten, en probeer dat in omgekeerde volgorde te doen :)
Daar dacht ik ook aan. In de FAQ staat een groot stuk over MSN, hier vind je hoe je kan instellen dat MSN geen email adressen onthoud. Ik gok voor 95% dat dit het is, gl.
Pagina: 1